Fibonacci Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Jeg er ikke prøver, men har et spørsmål om mensen som jeg håper noen her inne kanskje kan svare på. Er litt i tvil om jeg har hatt mensen eller ikke. For ca. to uker siden fikk jeg en veldig uvanlig blødning som jeg aldri har vært borti før. Det begynte med rosa utflod, så ble det brunt, deretter veldig mørkt blod, ikke friskt, dette holdt på noen dager, mye klumper og sånt (sorry detaljer), og deretter litt brunlig utflod igjen. Tilsammen varte det ca. en uke. Veldig små mengder i forhold til mensen sånn den pleier å være. Det som er ekstra rart er at jeg hadde EL-lignende slim midt oppi det hele. Noen som har vært borti noe lignende? Må legge til at jeg nylig fikk tilbake mensen etter fødsel, men hadde da mange tette "ordentlige" blødninger før denne rare kom. Hadde brukt Cerazette p-piller en stund, men slutta med dem fordi jeg var misfornøyd med dem. To uker etter p-pilleslutt kom denne "mini"blødningen. Skal jeg regne denne blødningen som mensen eller ikke? Hvis det ikke var mensen, skal jeg nemlig ha mensen i morgen, og det hadde vært greit å vite om jeg kan vente den eller ikke (har forøvrig allerede testa om jeg er gravid, fordi jeg har vært mye kvalm og uvel i det siste. Den var negativ). Dette ble kanskje litt rotete, beklager Men håper noen kan hjelpe.
Malama Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Etter p-pilleslutt er det mye rart som er vanlig.. Hadde en syklus på 78 dager jeg der jeg hadde små brune "miniblødninger" (bare mindre enn et truseinnlegg, og bare liiiiiit, på formiddagen, ellers ikke i løpet av hele dagen) i ca 2 måneder jeg. Ikke hver dag, men de fleste dagene. Hver dagn ventet jeg jo at "nå kan jo mensen komme", men det tok sin tid, og når den enelig kom var den enda mindre enn det du brsrkiver her, men fordi jeg så frisk, rødt blod "teller jeg det som mensen" og det stemmer ganske bra med utviklingen etterpå. Tror nesten du bare må vente og se om det kommer noe i morgen jeg, eller ei. Beklager, men jeg er iikke så god på dette, men forsøker å svare etter best evne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå