AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Babyen har vært rolig i hele dag. Kjenner av og til litt bevegelse, men mye mindre enn normalt. Men kjenner hikke. Hikke er vel et trivelsstegn? Eller burde jeg kontakte føden uansett? Anonymkode: 5fa7c...fe7
0livia Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Bare ring 😊 de er der for å hjelpe, så avgjør de om du skal komme inn eller ikke. Ring heller en gang for mye enn en gang for lite! 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Jeg fikk beskjed om at hikke ikke regnes som bevegelse da jeg var gravid. Anonymkode: 49a58...fbb 4
Frøyamor Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Det er bedre å ringe/dra på sjekk en gang for mye enn en for lite ♥️ 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Mener du mindre spark? Jo større babyen blir, jo trangere blir det for babyen. Det er derfor vanlig å kjenne mindre kraftige bevegelser når man er et stykke på vei, men man skal allikevel kjenne bevegelse like ofte. Ring føden hvis du er usikker, så er det opp til dem å vurdere om dette kvalifiserer til en sjekk. Forhåpentligvis og sannsynligvis er alt bra, men HVIS det skulle være noe, er ikke dette noe som kan sees an, for HVIS babyen er syk o.l går det fort galt. Anonymkode: 5f1cf...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #7 Skrevet 18. desember 2020 Ring du Anonymkode: 8181c...a76 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Tok du kontakt med føden?❤ Anonymkode: c9232...332 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tok du kontakt med føden?❤ Anonymkode: c9232...332 Heisann, og takk for at du tenkte på meg💕 Jeg ringte ja, og fikk snakke med ei kjempekoselig jordmor. Vi avtalte at jeg skulle vente én time og se an (siden jeg ikke var sånn kjempeurolig selv). Ila den timen gikk babyen bananas i magen, så da trengte jeg ikke å komme inn til kontroll Idag har babyen vært normalt aktivt igjen. Så hun hadde sikkert bare en rolig dag i magen? Håper babyen er mer stabil i aktivitet fremover, for det er så slitsomt å være urolig 💕 Ts Anonymkode: 5fa7c...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heisann, og takk for at du tenkte på meg💕 Jeg ringte ja, og fikk snakke med ei kjempekoselig jordmor. Vi avtalte at jeg skulle vente én time og se an (siden jeg ikke var sånn kjempeurolig selv). Ila den timen gikk babyen bananas i magen, så da trengte jeg ikke å komme inn til kontroll Idag har babyen vært normalt aktivt igjen. Så hun hadde sikkert bare en rolig dag i magen? Håper babyen er mer stabil i aktivitet fremover, for det er så slitsomt å være urolig 💕 Ts Anonymkode: 5fa7c...fe7 Så fint å høre ts! Fint med litt solskinnshistorier her inne ❤ Ja, kjenner meg godt igjen i å være bekymret for liten aktivitet, og krysser fingrene for stabil aktivitet fremover for oss begge 🤞🤞Er også i uke 30 og kjenner at babyen åler seg mer rundt, men savner ofte de karaktesparkene jeg kjente på før! Og det blir jeg lettere hysterisk av 😅 Anonymkode: c9232...332 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #11 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så fint å høre ts! Fint med litt solskinnshistorier her inne ❤ Ja, kjenner meg godt igjen i å være bekymret for liten aktivitet, og krysser fingrene for stabil aktivitet fremover for oss begge 🤞🤞Er også i uke 30 og kjenner at babyen åler seg mer rundt, men savner ofte de karaktesparkene jeg kjente på før! Og det blir jeg lettere hysterisk av 😅 Anonymkode: c9232...332 Blir heldigvis ikke så bekymret for mangel på karatespark så lenge jeg kjenner godt med åling 😅 Men når det er h e l t stille i timesvis blir jeg urolig altså.. de kan være noen skikkelige luringer tydeligvis 😳 Hun har heldigvis tatt igjen for en rolig dag i går, for nå er jeg nesten øm under ribbeina 😂 Har din baby mønster på når den er aktiv nå? Her endres det liksom fra uke til uke. Én uke er det fullt action på formiddagen, uken etter er det kun på kvelden 🤔 Og plutselig som i går - knapt et eneste spark før 22 på kvelden!! Blir småsprø 😅 ts Anonymkode: 5fa7c...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #12 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 18.15): Blir heldigvis ikke så bekymret for mangel på karatespark så lenge jeg kjenner godt med åling 😅 Men når det er h e l t stille i timesvis blir jeg urolig altså.. de kan være noen skikkelige luringer tydeligvis 😳 Hun har heldigvis tatt igjen for en rolig dag i går, for nå er jeg nesten øm under ribbeina 😂 Har din baby mønster på når den er aktiv nå? Her endres det liksom fra uke til uke. Én uke er det fullt action på formiddagen, uken etter er det kun på kvelden 🤔 Og plutselig som i går - knapt et eneste spark før 22 på kvelden!! Blir småsprø 😅 ts Anonymkode: 5fa7c...fe7 Nei, dette sliter jeg også veldig med. Leste mye om at babyene skulle få en døgnrytme rundt uke 28. Det har ikke min baby. Jeg pleier å kjenne åling morgen og kveld, og litt små dytt i løpet av dagen. Prøvde å telle spark til en fast tid hver dag, men det var helt umulig, jeg ble jeg så stressa at jeg slutta🙈 Anonymkode: c9232...332 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #13 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, dette sliter jeg også veldig med. Leste mye om at babyene skulle få en døgnrytme rundt uke 28. Det har ikke min baby. Jeg pleier å kjenne åling morgen og kveld, og litt små dytt i løpet av dagen. Prøvde å telle spark til en fast tid hver dag, men det var helt umulig, jeg ble jeg så stressa at jeg slutta🙈 Anonymkode: c9232...332 Ja ikkesant!! Akkurat samme her. Føler det er lite mønster. Enkelte dager virker det som at babyen er våken konstant hele dagen, mens andre dager virker det som at hun sover hele dagen. Umulig å forholde seg til synes jeg 😂 Men fint å lese at vi er to om det iallfall! Anonymkode: 5fa7c...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå