Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen driver aktivt med kampsport. Det er hans eneste hobby, men han har absolutt alt av treningsutstyr til det. Ellers så har han nok av klær. Bruker ikke smykker/klokker etc. 38 år. 

13 åringen er mest interessert i gaming. Han har allerede en svært dyr pc som han ikke ønsker å gjøre noe med. En ganske ny iPhone og ellers alt han egentlig trenger. Han ønsker seg ikke noe spesielt, men han vil jo gjerne ha et par gaver å pakke opp. 

noen forslag? Ikke gavekort. Til mannen er det uaktuelt med feks gavekort på blowjobs osv, da dette får han hver eneste dag. Restaurant er vi på flere ganger i uken, så det er ikke noe spesielt. Trenger noen gode forslag her. 

Anonymkode: a198c...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med mannen på spa og massasje? mye hyggeligere det enn å hele tiden ha så stort fokus på ting. 

Anonymkode: 63009...5ae

Skrevet

Takk for tips! Men hverken jeg eller mannen liker spa. Han liker ikke at andre enn jeg berører han. Jeg har ikke ro i kroppen til slikt. 
13 åringen har allerede masse av de led listene 🤷🏻‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mannen driver aktivt med kampsport. Det er hans eneste hobby, men han har absolutt alt av treningsutstyr til det. Ellers så har han nok av klær. Bruker ikke smykker/klokker etc. 38 år. 

13 åringen er mest interessert i gaming. Han har allerede en svært dyr pc som han ikke ønsker å gjøre noe med. En ganske ny iPhone og ellers alt han egentlig trenger. Han ønsker seg ikke noe spesielt, men han vil jo gjerne ha et par gaver å pakke opp. 

noen forslag? Ikke gavekort. Til mannen er det uaktuelt med feks gavekort på blowjobs osv, da dette får han hver eneste dag. Restaurant er vi på flere ganger i uken, så det er ikke noe spesielt. Trenger noen gode forslag her. 

Til 13-åringen: en ny hobby. Det er vel og bra å game, men en ungdom på 13 skal ha mer enn en hobby, og konstant være nysgjerrig og ivrig på 100 nye ting. Meld han på noe nytt og spennende til våren, og kjøp utstyr til dette. Jeg vil foreslå fekting om han ikke liker lagsport. Fekting er kult. Eller taekwondo. Alternativt skyting.

Til 38-åringen: det samme. En 38-åring er mye for ung til å ha stivnet i gamle rutiner i en trist hverdag med en hobby. Voksne mennesker bør for å holde seg kurante tilegne seg et nytt sett ferdigheter per leveår. Ellers blir hen kjedelig og intetsigende og mister evnen til å lære. Har han alt så lite livslyst før 40 at han ikke kan tenke seg noe nytt og spennende han har lyst til så er det total krise. Gi han e nå ny hobby. Spiller egentlig ingen rolle hva.

Anonymkode: f2dda...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Til 13-åringen: en ny hobby. Det er vel og bra å game, men en ungdom på 13 skal ha mer enn en hobby, og konstant være nysgjerrig og ivrig på 100 nye ting. Meld han på noe nytt og spennende til våren, og kjøp utstyr til dette. Jeg vil foreslå fekting om han ikke liker lagsport. Fekting er kult. Eller taekwondo. Alternativt skyting.

Til 38-åringen: det samme. En 38-åring er mye for ung til å ha stivnet i gamle rutiner i en trist hverdag med en hobby. Voksne mennesker bør for å holde seg kurante tilegne seg et nytt sett ferdigheter per leveår. Ellers blir hen kjedelig og intetsigende og mister evnen til å lære. Har han alt så lite livslyst før 40 at han ikke kan tenke seg noe nytt og spennende han har lyst til så er det total krise. Gi han e nå ny hobby. Spiller egentlig ingen rolle hva.

Anonymkode: f2dda...427

13 åringen spiller fotball også på fritiden, men han har alt han trenger til dette. Flere par sko, flere drakter osv. han går også på karate, har det han trenger der også. 

mannen min er kampsportinstruktør og lever og puster for jobben, som da også er hobbyen hans. Han jobber fra morgen til kveld, så det blir ikke tid til så mye annet. 

Skrevet

Gir dere ikke ønskelister? Tving dem til å skrive en ønskeliste hver, det gjør min familie hvert år selv om det eneste jeg ønsker meg er penger. 

Altså hvis de faktisk ikke vil ha noe kan dere jo finne på noe annet koselig, det MÅ ikke være gaver. Ta dem med på en opplevelse eller noe dere har til felles.

Anonymkode: 0af91...6b9

• Liker 1
Skrevet

Min 13 åring har ønsket seg popcornmaskin, minikjøleskap, led lister til rommet, magnetisk ladekabel, iPad, EarPods, etc 

• Liker 1
Skrevet

Min 13åring får drone med kamera. (selvfølgelig ikke de dyreste) 

Mannen er misunnelig, så burde sikkert kjøpt til han også.. 😂😂

Anonymkode: c7dc7...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...