Gå til innhold

tights som ikke holder seg oppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ruller treningstights ned fordi de er for små eller for store? 

Kjøpte en tights fra Bara, som jeg er veldig fornøyd med utenom at den noen ganger ruller ned. Det er spesielt når det er mye tøy og bøy, som i yoga. Har jeg kjøpt for liten tights? Har en modell med høyt liv, men den er ikke shapetights. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være begge deler. Hvordan sitter tightsen ellers? Jeg har en tights som ruller ned, og den er for stor. Men så har jeg opplevd at klær som er for trange også sklir av. 

Anonymkode: 85a5d...4c2

Skrevet

Alt sklir ned på meg, uansett merke og størrelse. Har en vintertights fra Johaug, det tror jeg er den eneste tightsen jeg ikke må hemse og dra i etter hvert skritt jeg tar. Sikkert pga sideflesket mitt.

Anonymkode: 0aa7c...4b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det kan være begge deler. Hvordan sitter tightsen ellers? Jeg har en tights som ruller ned, og den er for stor. Men så har jeg opplevd at klær som er for trange også sklir av. 

Anonymkode: 85a5d...4c2

Den sitter veldig bra ellers, men er veldig lang i beina som jeg alle andre tights fra Bara. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alt sklir ned på meg, uansett merke og størrelse. Har en vintertights fra Johaug, det tror jeg er den eneste tightsen jeg ikke må hemse og dra i etter hvert skritt jeg tar. Sikkert pga sideflesket mitt.

Anonymkode: 0aa7c...4b0

Så kjedelig da, man skulle jo tro at når de reklamerer med tights som holder seg oppe så holder den det den lover. 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kjøpte en fra We are fit også, denne holder seg mye bedre oppe enn den fra Bara men den ruller ned under yoga. Begge tightsene har samme størrelse.

AnonymBruker
Skrevet
K@tt skrev (På 18.12.2020 den 19.45):

Ruller treningstights ned fordi de er for små eller for store? 

Kjøpte en tights fra Bara, som jeg er veldig fornøyd med utenom at den noen ganger ruller ned. Det er spesielt når det er mye tøy og bøy, som i yoga. Har jeg kjøpt for liten tights? Har en modell med høyt liv, men den er ikke shapetights. 

Jeg har en tights fra Bara, en vanlig svart en, og den glir ned. Har funnet ut at det er fordi livet ikke er høyt nok. Jeg har ganske lang og smal midje, men brede hofter og noe mage, og da skulle jo en tro at en tights vil sitte uansett. Tightsene må være ganske høye i livet for å sitte på meg, og da er det samme om den er litt for liten eller for stor. Den tightsen jeg har fra Bara kunne overhodet ikke vært større i størrelsen, da ville den iallfall falt av, og den kunne heller ikke vært mindre. Størrelsen er generelt bar men den skulle absolutt vært høyere i livet. 

Ville gått for tightser som er høyere i livet. 

Anonymkode: 50170...6eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en tights fra Bara, en vanlig svart en, og den glir ned. Har funnet ut at det er fordi livet ikke er høyt nok. Jeg har ganske lang og smal midje, men brede hofter og noe mage, og da skulle jo en tro at en tights vil sitte uansett. Tightsene må være ganske høye i livet for å sitte på meg, og da er det samme om den er litt for liten eller for stor. Den tightsen jeg har fra Bara kunne overhodet ikke vært større i størrelsen, da ville den iallfall falt av, og den kunne heller ikke vært mindre. Størrelsen er generelt bar men den skulle absolutt vært høyere i livet. 

Ville gått for tightser som er høyere i livet. 

Anonymkode: 50170...6eb

Den jeg har fra We are fit er bedre, og mye høyere i livet, men selv denne ruller ned på det mest intense når jeg gjør yoga. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...