AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Er vokst opp med foreldre og tre søsken. Har hatt nært forhold til min mors familie og få søsken. På far siden har vi mange onkler og tanter. Et par har vi hatt mye med å gjøre. De har vært hos mine foreldre på bursdager til oss alle, feiret en dag i julen og nå og da ellers. Da jeg ble voksen innså jeg at de kom til oss og forventet å bli invitert på alt, men inviterte oss aldri tilbake. Aldri var vi hos de, ikke fikk vi bli kjent med deres barn og deres barn igjen. Så fikk jeg høre at de snakker stygt om oss bak vår rygg, inviterer hele slekta til store bursdager, bortsett fra mine foreldre eller oss barna. pga dette føler jeg at de skal vite alt om oss, ved å ha tett kontakt med oss. Men gir ingenting av seg selv og sine. Og jeg føler det blir feil. Jeg orker ikke forholde meg til det. Derfor har jeg ikke invitert de til bursdager her i år. (Dette gjelder også mine søsken). min far synes dette er leit, da dette er hans nærmeste familie og ber meg gi de en oppmerksomhet til jul. For min del er det beste måte å kutte de helt på ved å kutte kontakten. Viser seg de har gitt gaver til oss hos mine foreldre. Så, hva skal vi gjøre? Anonymkode: 37db5...3c8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Kutt ut gaver om det er dine tanter og onkler. Anonymkode: 2cde8...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kutt ut gaver om det er dine tanter og onkler. Anonymkode: 2cde8...4c0 Takk for svar. Hvorfor føles det så vanskelig? Føler jeg tenker mest på min dårlige samvittighet ovenfor far. ts Anonymkode: 37db5...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå