AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Hvilke (fysiske) butikker selger tøymunnbind? Fant noen på nettsiden til Cubus og BikBok, men synes jeg fant lite. Ingenting på H&M, Lindex, Kappahl, eller for den saks skyld på butikker som Rusta, Jula, Biltema, Clas Ohlson eller Europris - der har de kun engangsmunnbind. De har jo en del på Zalando, jeg synes noen av de som er laget av sportsmerkene der er fine, men det er vel lite vits i å bestille derfra nå, for da kommer de vel knapt nok frem før etter nyttår. Er det noen som har sett disse i vanlig butikk? Tenker at de på Cubus/Bikbok ikke er noe særlig gode i bruk, for de har jo samme form som engangsmunnbind, men jeg regner med at det ikke er metall i dem sånn at man får formet dem rundt nesen slik at man slipper at de sklir opp i øynene? Synes de som er formsydde ser bedre ut. Jeg bor på et sted med lite eller ingen kjent smitte, men likevel er det nå anbefalt å bruke munnbind i butikkene. Ser for meg at det kan vare ganske lenge, så da virker det praktisk med tøymunnbind som kan vaskes, i stedet for å alltid måtte ha nye engangsmunnbind med meg. Jeg går sjeldent i butikken og gjør det som regel på tidspunkter det er få andre der, så munnbindet blir vel egentlig mest for syns skyld......og da er jo tøymunnbind tilstrekkelig. Anonymkode: 62089...e88
Wenda Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Jeg er veldig fornøyde med de jeg har kjøpt på Vita. Ikke så ille pris heller
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Apoteket. Fornøyd med Janus. Anonymkode: 0774d...245
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 18.33): Hvilke (fysiske) butikker selger tøymunnbind? Fant noen på nettsiden til Cubus og BikBok, men synes jeg fant lite. Ingenting på H&M, Lindex, Kappahl, eller for den saks skyld på butikker som Rusta, Jula, Biltema, Clas Ohlson eller Europris - der har de kun engangsmunnbind. De har jo en del på Zalando, jeg synes noen av de som er laget av sportsmerkene der er fine, men det er vel lite vits i å bestille derfra nå, for da kommer de vel knapt nok frem før etter nyttår. Er det noen som har sett disse i vanlig butikk? Tenker at de på Cubus/Bikbok ikke er noe særlig gode i bruk, for de har jo samme form som engangsmunnbind, men jeg regner med at det ikke er metall i dem sånn at man får formet dem rundt nesen slik at man slipper at de sklir opp i øynene? Synes de som er formsydde ser bedre ut. Jeg bor på et sted med lite eller ingen kjent smitte, men likevel er det nå anbefalt å bruke munnbind i butikkene. Ser for meg at det kan vare ganske lenge, så da virker det praktisk med tøymunnbind som kan vaskes, i stedet for å alltid måtte ha nye engangsmunnbind med meg. Jeg går sjeldent i butikken og gjør det som regel på tidspunkter det er få andre der, så munnbindet blir vel egentlig mest for syns skyld......og da er jo tøymunnbind tilstrekkelig. Anonymkode: 62089...e88 Jeg kjøpte godkjente tøymunnbind fra Mangos nettbutikk. Tipper de har dem i fysisk butikk og. Anonymkode: 8b894...394
Gjest Clavel Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Jeg bestilte på Mangos nettside, kom på døra 2 dager etterpå. Veldig mange fine og med sånn metall over nesa.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Lite sidespørsmål om stoffmunnbind her; har fått meg noen hjemmesydde munnbind, og lurer på om det er lov til å bruke de i offentlig rom? Det er påbud her jeg bor. Det er trelags, har stropper og sitter tett inntil huden. Sydd etter oppskrift altså. Men jeg lurer på om de er godkjent til å gå på butikken/treningssenter med feks? Eller må man kjøpe stoffmasker med sertifisering? Skal selvsagt bare bruke de en gang for så og vaske de på 60 grader. Får så sykt med kviser av kirurgiske munnbind😩 Anonymkode: 378ee...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå