AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Har dere opplevd å ha sterke følelser for noen og noe skjedde som gjorde at de forsvant i øyeblikket? Jeg husker det skjedde med meg med en jeg var venner med. Han var veldig interessert og jeg følte vel en spenning der og kjente jeg utviklet følelser. Kanskje. Men så skjedde det noe hvor jeg synes han virket litt urimelig sjalu. Ikke på en slem måte, bare litt humørsyk. Og det jeg hadde følt opp til da fordunstet i øyeblikket og det eneste jeg ville var å unngå han helt. Prøvde å være vennlig siden vi gikk på samme skole, men han merket fort endringen. Kanskje var jeg aldri egentlig betatt siden det snudde så fort. Har dette skjedd dere? Og hvorfor? Anonymkode: 43612...5bb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Selvfølgelig ikke. Fordi jeg ikke har en PF. Anonymkode: 69468...8de
Gjest Den tredje Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Det kan bare være så enkelt at drømmene din gav bilder om han som fikk deg til å føle på interesse for han, som egentlig ikke hadde rot i virkeligheten. Du var bare forelsket i det du trodde var han. Når denne sjalu perioden osv skjedde, så kanskje det bare har skjedd at du også luktet han for første gang, og kroppen fant ut at det faktisk ikke var en god partner genetisk sett og denne naive forelskelses drømmen ble ødelagt. Derfor skrudde kroppen av alle dopamin baserte følelser mot han. Endret 18. desember 2020 av Den tredje
Sokkar Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Ja, det har skjedd meg 😊 men tenker det kanskje er særere at jeg har vært forelsket i Leonardo Decaprio og andre jeg aldri har pratet med...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå