Gå til innhold

Rens av kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det å få renset en brudekjole? Sånn ca..

Kjolen min har litt glassperler,men ikke mye. Gjør de det på alle renserier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville forhørt meg litt jeg........

Men det koster rundt sju åtte hundre, har jeg hørt. Jeg har ikke renset min, bare kjørt den i vaskemaskinen i et dynetrekk ;)

Gjest brud2002
Skrevet

Tror jeg betalte ca. 500-600kr. i 2002. Det hadde dessverre kommet noen flekker på den (langt slep...), så de renset den faktisk flere ganger (tok 14 dager før jeg fikk den tilbake), men da var alle flekker borte. Tror jeg betalte for 2 kjoler (slep + kjole)

Skrevet

Tex, hvordan stoff er det i kjolen din?

Ble litt fristet til å prøve meg med vaskemaskinen...Har silkesateng jeg, men noen glassperler på. Mulig det kunne gått bra på skånsomt program. Ikke sikkert jeg kommer til å selge den uansett, så da er det mindre farlig å prøve...

Skrevet

Dette lurte jeg også på, uten at jeg kom på det. (godt å ha forumet altså...)

Men når etter bryllupsdagen bør man ha renset kjolen? Bør det gjøres første uka, eller gjør det ingen ting om den henger en måned først?

Skrevet

Jeg betalte 550 kr for rens. de 50 kronene kom ekstra pga. slepet. syns ikke det var galen pris.

Skrevet

Noen som kan anbefale et bra renseri i oslo-området?? Vårt lokale renseri var fryktelig dyre...

Skrevet
Noen som  kan anbefale et bra renseri i oslo-området?? Vårt lokale renseri var fryktelig dyre...

Det var uinnloggede meg som skrev dette da... ;-)

Skrevet

Har ingen anbefalinger, men hold deg unna renseriet på Storo - makan til rot har jeg aldri vært borti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...