Gå til innhold

Tyntflytende gjennomsiktig utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 uker, og har siste måneden hatt mye av dette. Trusa kan bli klissvåt så må bruke truseinnlegg. Innimellom er det normal utflod, tykkere og hvit. Men oftest bare tynt gjennomsiktig. Flere som har det?? Ble plutselig redd det er fostervann liksom 😱

Anonymkode: 06ed1...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det likt på slutten. Nært termin trodde jeg også det var fostervann, men luktet at det var utflod😊 er du usikker ta på bind og ring føden å hør hva de sier. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det også noen uker før fødsel, kanskje fra uke 34 eller noe. Var på føden for å sjekke da jeg ble usikker slik som deg, de ble strenge fordi jeg ikke tok kontakt tidligere mtp hvis det skulle være fostervann.. 

Så ta kontakt en gang for mye enn for lite, selv om det mest sannsynlig er utflod. 

Man lukter en ekkel lukt om det er fostervann. 

Anonymkode: 8022c...409

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig! :) Mange tror det er fostervann men er helt normalt.

Anonymkode: 2636c...f72

• Liker 1
Skrevet

Kan dere gravide slutte å være så ekstremt beskrivende ang hvordan utflod og propper er i OVERSKRIFTEN? 

Det er litt ubehagelig for oss som er her inne ikke pga baby trådene. 

Jeg ville aldri startet en tråd i helse med en beskrivelse av fargen på bajsen min, «bæsjen min er gul med mais!»  men heller skrevet «merkelig farge på avføring»

Du kunne f eks skrevet «annerledes utflod / gravid» eller «forandringer utflod / gravid / erfaringer?»

Anonymkode: f9ad9...e7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan dere gravide slutte å være så ekstremt beskrivende ang hvordan utflod og propper er i OVERSKRIFTEN? 

Jeg ville aldri startet en tråd i helse med en beskrivelse av fargen på bajsen min, «bæsjen min er gul med mais!»  men heller skrevet «merkelig farge på avføring»

Du kunne f eks skrevet «annerledes utflod / gravid» eller «forandringer utflod / gravid / erfaringer?»

Er du virkelig så fintfølende at du ikke klarer å se en overskrift som omhandler utflod, noe forøvrig alle kvinner har? 

Anonymkode: 9b673...a2e

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig! Det er en fullstendig usivilisert måte å skrive på

Anonymkode: 39687...164

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du virkelig så fintfølende at du ikke klarer å se en overskrift som omhandler utflod, noe forøvrig alle kvinner har? 

Anonymkode: 9b673...a2e

Jeg er kvinne selv og godt kjent med utflod. Men de mest beskrivende detaljene kan man holde seg til i innlegget og ikke overskriften, mener jeg da 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...