AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 12 åringen vil ha en kompis på overnatting. Jeg er skeptisk pga mye smitte her nå. En kollega av meg tester positiv. Jeg har ikke hatt nærkontakt med henne, men vi har sikkert brukt samme toalett på jobb. Så derfor er jeg skeptisk. Vil jo ikke smitte andre og ødelegge julen. Er jeg urimelig? Anonymkode: 6eb2a...d56
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 I utgangspunktet passer det seg ikke med overnatting nå, spesielt ikke i smitteutsatte områder, og ekstra upassende er det jo når du har en kollega som har testet positivt. Selv om du ikke er nærkontakt er det naturlig å ligge litt lavt en stund fremover.. Anonymkode: 54feb...9ca
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: 12 åringen vil ha en kompis på overnatting. Jeg er skeptisk pga mye smitte her nå. En kollega av meg tester positiv. Jeg har ikke hatt nærkontakt med henne, men vi har sikkert brukt samme toalett på jobb. Så derfor er jeg skeptisk. Vil jo ikke smitte andre og ødelegge julen. Er jeg urimelig? Anonymkode: 6eb2a...d56 Nei langt ifra, jeg hadde satt stor pris på dette hvis jeg var mor til kompisen. Alternativt kan du jo informere foreldrene så de er klar over risikoen og la dem ta valget, men er de oppegående så vil de jo si nei. Anonymkode: f1802...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå