Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Søkinga ville ikke søke her, så jeg spør heller igjen! Jeg vil ikke bestille fra internett, siden det tar evigheter før ting kommer, så hadde vært fint hvis noen kunne si om de visste hvor i kr.sand jeg kunne få tak i en sånn http://mp.hairboutique.com/_images/product...d_Comb_350w.jpg nesten lik! Noen har sagt dyrebutikk av alle ting, men vet ikke, kan det funke? Voks har jeg, så det er kun kammel jeg mangler. Og ps: Dreads er stygt og uhygienisk og morsomt i de første tre dagene, etterpå er det bare ekkelt, og det er ukvinnelig og jævlig med dreads. Så sparte jeg dere for den
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Tror jeg har sett sånn i dyrebutikk ja. Verdt en titt.
Gjest Milah Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Dyrebutikk er det som slår meg også.. Skader jo ikke å stikke innom en å se om de har noe lignende.. Ellers kan du jo høre med en frisør, kanskje de har?
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Tusen takk for svar Tar meg en titt i dag jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå