AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Hei alle, På jakt etter litt oppmuntring 🙂 forsøkt å bli gravid med nr to i 10 måneder- endelig gikk det men så gikk det ikke allikavel. Endte med MA i uke 7/8:( noen som har blitt gravide raskt etterpå eller tok det like lang tid som i første omgang. Ble forøvrig raskt gravid med første men virker ikke som om det har noe å si tusen takk for alle svar:) Anonymkode: 12dd7...f50
SUPERMIRI Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Så utrolig leit å høre at du har hatt en MA. Det er utrolig vondt ❤️ Jeg hadde en MA i slutten av September/starten av Oktober, skulle vært 9 uker. Jeg hadde en normal syklus før det satt igjen, og er nå 6+3. Det er selvfølgelig varierende hvor fort det klaffer, men jeg håper det går fort for deg også. Klem til deg!
Hopptimisten Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Så trist å høre!💔 Jeg har opplevd MA i uke 10, ble gravid igjen etter 3 mnd som endte i SA i uke 7/8, ble gravid igjen etter 3 mnd som endte i SA i uke 9. Etter tredje SA ble jeg gravid igjen på andre syklus etter aborten, og er nå i uke 24❤️ Håper din nedre spire sitter!☺️
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Jeg opplevde SA i uke 6 etter 2 mnd prøving. Ble gravid på nytt etter 6 mnd, endte i SA i uke 10. Det tok nesten ett år for å bli gravid på nytt... Vet ikke om denne spiren sitter. Har vært på utredning privat, de fant ikke noe galt med oss. Med førstemann ble jeg gravid på første forsøk. Så det varierer veldig. Klem til deg! Anonymkode: 15ef8...d43
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Hadde en SA i ca uke 8. Blødde i ca 14 dager og ble gravid på første samleie, ca 2-3 dager etter endt blødning og før menstruasjonen hadde kommet tilbake. Baby er nå 3 mnd gammel, frisk og fornøyd. Så alt er mulig😊 Anonymkode: 3ee81...666
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 Hei! Trist å høre om din MA😔 Jeg ble gravid på 2. syklus etter medisinsk abort som følge av MA. Brukte eggløsningstester da jeg hadde litt lang syklus. Masse lykke ti❤️ Anonymkode: 596a1...8f0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Jeg har blitt gravid tre måneder etter MA i uke 10 og 12 de svangerskapene etter MA var suksessfulle Anonymkode: b83f9...63a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Så leit å høre ❤️ Jeg hadde en SA i uke 11, og ble gravid ved første eggløsning etterpå, altså før jeg hadde hatt en menstruasjon etter SA’en. Fikk da ei sunn og frisk jente født til termin Anonymkode: 69d8e...6a5
Stjerne009 Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 Så trist med din MA, opplevde det samme i vår jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt at det bare er 2% sjans for å oppleve å miste to ganger på rad. Det kan kanskje være en trøst? Men det er jo ca 25% sjans for å miste generelt.. selv er jeg nå blitt gravid igjen og er snart i uke 6, og er redd for å miste igjen! Jeg tenker vel heller at det er 25% sjans enn 2% for akkurat meg.. Jeg måtte ha 4 mnd prøvepause etter MA'en pga en operasjon, men ble gravid på 2. pp etter at vi kunne prøve igjen.
Amatariel Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 Jeg ble gravid på første EL etter begge mine SA'er. Men det tok 8 måneder før jeg ble gravid etter senabort i uke 14, og er nå på 4. måneden etter MA i uke 9.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #11 Skrevet 20. desember 2020 Her har det tatt tid før, og nå igjen tar det tid. Altfor lang tid😔 Anonymkode: 01ac8...cdc
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #12 Skrevet 20. desember 2020 Hei! Leit at det ikke gikk denne gangen. Jeg hadde sa da vi forsøkte på nr to. Hadde prøvd i over et år da jeg ble gravid og sa var ikke akkurat det vi hadde håpet på. Men jeg ble gravid igjen påfølgende mnd, og den gangen gikk det bra. Lykke til! 🙏 Anonymkode: 42b65...ff6
Elsoo Skrevet 20. desember 2020 #13 Skrevet 20. desember 2020 Jeg hadde SA i november i uke 7, og er nå gravid igjen i uke 5! Jeg ble altså gravid på første el etter SA og utrolig takknemlig for det nå håper jeg bare at det går bra denne gangen håper du også blir gravid raskt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå