Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Er det noen som har bestilt mobil fra mobilland, best-buy etc Hvordan var servicen? Hvor lang tid tok det før dere fikk mobilen? Hadde vært veldig fint om noen kunne svart meg på det, for jeg har aldri bestilt på internet før og er litt usikker..
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Jeg har bestillt fra Telebutikken og Elkjøps webshop. Begge hadde bra service og kort leveringstid. Vær imidlertid obs på at dersom du får noen problemer med mobilen må du sannsynligvis sende den tilbake til butikken du kjøpte den fra. Med andre ord er det ikke bare å gå til nærmeste elektrosjappe og få den fiksa på timen. Unntaket er vel dersom du kjøper hos Elkjøp på nett(som iallefall har pleid å ha ok priser på mobil) og hos Best Buy som er Experts webbutikk. Uansett så lønner det seg å se seg litt rundt. Her kan det være 1000 vis av kr å spare ved å handle på rett butikk. Dersom du handler hos noen av de "store" butikkene slik som Elkjøp, Mpx, Komplett osv så går det sikkert bra.
Cronos Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Jeg har kjøpt mobil fra nettet flere ganger. Ikke fra de stedene du nevner, men fra pcutstyr.no, mshop.no og mpx.no. Ikkenoe problem. Har også bestilt mye datautstyr og diverse der. Jeg bestiller mye heller fra nettet enn å gå i butikk. Har bare gode erfaringer.
Gjest Darcy Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Jeg har bestilt 2 ganger fra utenabonnement.no, uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå