Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i regnkåper? På vanlige klesbutikker har de vel stort sett ikke regnklær, og på sportsbutikker, hvor jeg alltid har handlet regnklær før, har de stort sett sporty saker, helly hansen-dresser og slikt... Jeg ser for meg en flott, lang, elegant regnkåpe i tykt plaststoff som ikke henger som et telt rundt meg (slik min utslitte xxl-helly-hansen-regnjakke gjør...) Når det nå går mot høst!
Lythande Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Henger meg på her jeg også - kan godt tenke meg en regnkåpe.
hilli Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Jeg så en kul regnkåpe i fjor, er litt usikker på merket, men den var i godt gammeldags regnkåpestoff med hette. Muligens var den fra adidas, design-klærne deres, eller så ble den ihvertfall solgt i samme butikk som selger design-adidas.
sixx Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 eller så ble den ihvertfall solgt i samme butikk som selger design-adidas.Vet du hvilken butikk som selger det da?
blå Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Så flere litt eldre damer som gikk med det i fjor. De hadde det nok etter sin ungdom, så det hjelper nok ikke å spørre de. Men jeg er enig,det er fint, og jeg kunne også godt tenke meg en. Man blir liksom litt mer elegant i regnet, og det går ann å gå i skjørt. (kan ikke gå i skjørt sammen med Gore Tex jakka mi)
hilli Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 I Trondheim er det Shine, ellers vet jeg ikke desverre...
Diamantfrik Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Jeg har en lekker regnkåpe (den går ned til knærne) med hette og stilige detaljer. Det er merke Ilse Jacobsen. Har også høye knytestøvler i samme. Jeg har i beige, men jeg vet at den også finnes i bla rødt. Kjempeflott, har fått masse skryt av den. Jeg har gått rundt i den hele siste uken og den er faktisk ikke sånn klam som regntøy fort kan bli! jeg kjøpte min på Tjøme i en klesbutikk der som heter Port Ami, som forøvrig har masse fine klær. Men jeg vil tro at det er forretninger i Oslo som også fører det samme merket.
blå Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Jeg har en lekker regnkåpe (den går ned til knærne) med hette og stilige detaljer. Det er merke Ilse Jacobsen. ← Der det denne du har? http://www.ilsejacobsen.dk/collections/Rai...IJRAIN1_jpg.htm
tøydukke Anna Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 Jeg mener å ha sett et innslag om regnkåper og annet "finere" regntøy på God Morgen Norge på TV2 i våres, men jeg husker selvfølgelig ikke hva slags merker det var.... "Vil også ha regnkåpe"....
Diamantfrik Skrevet 10. august 2005 #11 Skrevet 10. august 2005 Det er den regnkåpen det er bilde av som jeg har, men den kommer ikke til sin rett på det bildet. Min er veldig fin og folk skryter faktisk av den og synes at den er super kul. Jeg tror alle mine venninner ønsker seg en sånn nå. Den er jo ikke bare veldig fin, men veldig praktisk også.
blå Skrevet 11. august 2005 #12 Skrevet 11. august 2005 Det er den regnkåpen det er bilde av som jeg har, men den kommer ikke til sin rett på det bildet. Min er veldig fin og folk skryter faktisk av den og synes at den er super kul. Jeg tror alle mine venninner ønsker seg en sånn nå. Den er jo ikke bare veldig fin, men veldig praktisk også. ← Er det tynt stoff i den eller er det tykt? Kanskje jeg må ned å spørre om de har den, så jeg får prøve. Vet et sted de selger Ilse Jacobsen. Smaler den inn i livet, eller er det rett ned??? (om du skjønner hva jeg mener)
Lythande Skrevet 11. august 2005 #13 Skrevet 11. august 2005 Er det noen som vet hvor de selger Ihlse Jacobsen klær i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #14 Skrevet 11. august 2005 Det er regnfrakk så den er litt tykk, men absolutt ikke så tykk som mange regnjakker jeg har sett. Den er som en vindjakke... Bra svar ikke sant? Fasongen er forholdsvis trang, men den er ikke innsvingt i livet.
Gjest HHO Skrevet 15. august 2005 #16 Skrevet 15. august 2005 Først: Jeg er mann Så: Jeg kjøpte regnfrakk til min kone i Bergen, hos Aksdal på Murhjørnet. De selger svarte regnfrakker fra Grundens og jeg syntes de er fine. PVC på nylon-vev og funker helt topp. Ganske sid, under kne, men har man støvler på er man jo helt tørr. Ha en fin dag.
Englepus Skrevet 15. august 2005 #17 Skrevet 15. august 2005 (endret) Mener å ha sett regnkåper hos Marimekko. De har ihvertfall butikk her i Stavanger. Endret 15. august 2005 av Englepus
Hawaii Skrevet 15. august 2005 #18 Skrevet 15. august 2005 Let gjennom ett par secondhand butikker! Jeg fant en stilig mørkblå i tykt regnstoff. Innsvingt i livet og med belte.
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 16. juli 2007 #19 Skrevet 16. juli 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i regnkåper? På vanlige klesbutikker har de vel stort sett ikke regnklær, og på sportsbutikker, hvor jeg alltid har handlet regnklær før, har de stort sett sporty saker, helly hansen-dresser og slikt... Jeg ser for meg en flott, lang, elegant regnkåpe i tykt plaststoff som ikke henger som et telt rundt meg (slik min utslitte xxl-helly-hansen-regnjakke gjør...) Når det nå går mot høst! http://photos.yahoo.com/latex_anita mine regnkåper her.
Lola83 Skrevet 16. juli 2007 #20 Skrevet 16. juli 2007 http://photos.yahoo.com/latex_anita mine regnkåper her. Litt av noen bilder, hehe.. Jeg har ikke lyst på regnkåpe nå, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå