Gå til innhold

Begynte å gråte da jeg så passbildet mitt, jeg er så stygg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så fæl nå etter å ha sett bildet. Føler ikke at det ser ut som det jeg ser i speilet i det hele tatt. Får også en del oppmerksomhet fra menn og folk spør om jeg er modell osv, så jeg har tenkt at jeg er attraktiv, men så tok jeg dette passbildet og jeg føler meg helt grusom!

Er passbildet rikitg eller speilbildet?

Anonymkode: f4266...1c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er riktig.

Det som er feil, er å bry seg så ufattelig mye om hvordan man ser ut.

Anonymkode: 4c079...355

• Liker 29
Skrevet

Det er helt vanlig. Du er sikkert mye finere i virkeligheten. Et bilde er bare et fanget øyeblikk. Det er noe helt annet når du er animert.

Anonymkode: eb0d3...28a

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du fisker etter komplimenter, men jeg kommer alikevel til å svare deg med det jeg vet om passbilder.

Ingen har et bra passbilde. 

Det var noe av det første mannen min sa til meg da han viste meg sitt gamle. Da jeg skulle ta passbildet selv og himlet med øynene over resultatet gjentok han det. Mens jeg ventet på min tur satt en tenåring og himlet over sitt eget passbilde hvorpå moren svarte "Ingen har et bra passbilde".

Ingen har virkelig et bra passbilde.

Endret av Emmelise
  • Liker 38
Skrevet

Alle er stygge på passbildet. Praktisk, for man ser ut sånn som man pleier etter en lang flytur.

• Liker 23
Skrevet

Alles passbilde ser ræva ut. Mitt passbilde ble bra ÈN gang, så mistet jeg passet og måtte ta nytt bilde, jeg var seriøst drittlei meg. Det nye bildet var ad helvete, ligner ikke på meg en gang. Pga skyggene ser jeg ut som en heroinmisbruker. 

Anonymkode: a8d1c...738

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Alle passbilder er grusomme så det skal du ikke bry deg om. Mange blir stilrene fordi de konsentrerer seg om å se rett inn i kamera slik de har fått beskjed om og ender med å se ut som straffanger og andre skumle elementer du ikke ville møtt en mørk kveld. 

Skrevet
theTitanic skrev (Akkurat nå):

****stirrende

Hahaha om jeg bare hadde sett stilren ut der jeg satt og fulgte instrukser 😅

Anonymkode: a8d1c...738

• Liker 6
Skrevet

Ingen passbilder er pene, men det er heller ikke ofte modeller heller.... så...

Anonymkode: 6ee53...762

• Liker 7
Skrevet

Problemet her er ikke passbildet og utseendet ditt. Problemet er deg og hvordan du vurderer deg selv. 

Jeg syns dette er på randen til patetisk. Tro meg, jeg har vært der selv, jeg gråt etter jeg så mitt forrige passbilde også. Og så innså jeg hvor jævla overfladisk jeg er, og hvor sinnssykt teit og idiotisk det er å grine av sitt eget utseende. Det finnes en million verre problemer i verden enn at passbildet mitt er stygt. Et bilde er for øvrig bare et fanget øyeblikk. Du har vel opplevd å se en vakker solnedgang, og ikke helt klart å fange det med kamera? Nettopp. 

Bry deg om viktigere ting i verden. Tenk litt sånn i stedet for å være så forbaska kritisk. Du er den du er og du kan faktisk ikke gjøre så mye mer med det. Og som du selv sier får du oppmerksomhet fra andre og du får høre at du er pen. Tenk på oss som IKKE får høre det, og som faktisk er mindre attraktive. Sannsynligheten for at du er attraktiv er stor, så slutt å klag. 

Anonymkode: 93cf5...b74

• Liker 3
Skrevet

På førerkortet mitt ser jeg ut som en sliten, mørkhåret narkoman som har gitt opp livet. På bankkortet mitt ser jeg ut som en 14 år lubben, blond jente med ett og et halvt øyenbryn. (jeg er 31).

Det er ikke så sjeldent at vi i vennekretsen slenger opp id'en vår og diskuterer lattermildt hvem som ser verst ut, spesielt om vi har tatt noen øl. 

Ts, jobb med selvtilliten din. Et dårlig passbilde er ikke noe å ta på veien for. Ingen har gode passbilder. 

Anonymkode: ee5ff...a91

• Liker 14
Skrevet

Haha,  du skulle sett førerkortbildet mitt.  Jeg ser ut som en gal øksemorder. Ingen ser bra ut på pass og førerkort 

Anonymkode: 81939...9e5

• Liker 1
Skrevet

Alle ser tåpelige ut på passbilder. Det er ingenting å bli lei seg av. Grunnen er vel at man ikke skal smile og ha håret unna ansiktet når man tar slike bilder.

• Liker 2
Skrevet

Har aldri sett et passbilde som ser bra ut. 

At du ikke ser ut som i speilet er helt logisk siden speilbildet er speilvendt. 

Anonymkode: a8a5b...a14

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva alle snakker om her. Mitt passbilde er helt nydelig.

Anonymkode: 43e30...647

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser stygg ut på alle bilder. Synes av og til jeg kan se fin ut i speilet, men speil lyver jo uansett. 

Anonymkode: 9171a...b79

• Liker 1
Skrevet

Jeg så ut som ei måke. Verdens bredeste nese og ingen konturer. 

Anonymkode: b6e84...dfa

• Liker 2
Skrevet

Haha, 'alle' ser grusomme ut på passbildet sitt! Her i familien spøker vi med at vi neppe slipper inn i landet igjen fordi vi ser ut som kriminelle 🤪 Jeg måtte nylig ha nytt pass og var veldig nøye med at håret ikke var bustete, at jeg hadde genser uten hals, at jeg var rolig da jeg satte meg på krakken og var nøye med å ha et våkent blikk. Ble ved første øyekast positivt overraska over bildet (dvs så ikke ut som en rømling), men så oppdaget jeg plutselig at det ene øyet skjeler når jeg kikket opp på punktet jeg skulle se på under bildetaking 🤣🤣🤣 Sååå nok et festlig passbilde der altså.

Ikke noe å bry seg om, du skal ikke akkurat ha det som bilde på Tinder?!!?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...