Gå til innhold

Noen andre som har opplevd at exen sprer rykter? Og hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv går jeg på videregående og var sammen med en fyr i tre måneder. Endte til slutt opp med å slå opp med fyren, fordi vi rett og slett hadde kommunikasjonsproblemer. I etter tid har jeg funnet ut at han var en drittsekk og skulle aldri holdt på med ham i utgangspunktet. Vi hadde aldri sex, jeg følte meg aldri klar for det. Han var veldig på at vi måtte det fra første uka vi begynte å date, men selv ville jeg ikke. Nå går han rundt og forteller at vi har hatt sex. 

Det er ikke det at det egentlig gjør noe, er bare veldig skuffet over at jeg noen sinne likte en drittsekk som han og er bare veldig irritert over at han kan gå rundt og si sånt.

Har vurdert å slappe han, eller bare ta det opp ordentlig, men orker ikke se han engang. Er vel ikke så mye jeg egentlig kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit nå i det, om noen få år ser du tilbake på det og lurer på hvorfor du i det hele tatt brydde deg - og skjønner enda bedre at dette bare er en taper av en fjortis.

Anonymkode: 29240...a0d

• Liker 4
Skrevet

Bare ignorer det. Når du ser tilbake på det etter videregående kommer du til å være glad du ikke tok den kampen. Hvis du blir "konfrontert" med ryktene sier du bare at det ikke er sant

Anonymkode: 9be3d...f7e

• Liker 1
Skrevet
Hmmm... skrev (6 timer siden):

Selv går jeg på videregående og var sammen med en fyr i tre måneder. Endte til slutt opp med å slå opp med fyren, fordi vi rett og slett hadde kommunikasjonsproblemer. I etter tid har jeg funnet ut at han var en drittsekk og skulle aldri holdt på med ham i utgangspunktet. Vi hadde aldri sex, jeg følte meg aldri klar for det. Han var veldig på at vi måtte det fra første uka vi begynte å date, men selv ville jeg ikke. Nå går han rundt og forteller at vi har hatt sex. 

Det er ikke det at det egentlig gjør noe, er bare veldig skuffet over at jeg noen sinne likte en drittsekk som han og er bare veldig irritert over at han kan gå rundt og si sånt.

Har vurdert å slappe han, eller bare ta det opp ordentlig, men orker ikke se han engang. Er vel ikke så mye jeg egentlig kan gjøre?

Du får fortelle folk at den sexen dere har hatt, for din del var dårlig. 

Anonymkode: 9c88b...898

• Liker 2
Skrevet

Du får svare: "Nåja... det vakke store greiene..."

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare ignorer det. Når du ser tilbake på det etter videregående kommer du til å være glad du ikke tok den kampen. Hvis du blir "konfrontert" med ryktene sier du bare at det ikke er sant

Anonymkode: 9be3d...f7e

Dette. Ikke si at du hadde det, når det ikke stemmer. Stå på ditt, å si at dere ikke hadde sex. 

Inntil nå, så hadde jeg bare ignorert det, med mindre noen spurte deg. 

Har forøvrig opplevd rykter selv, bare i voksen alder, og i en større skala. Valgte å ignorere det. De som kjenner meg vet at jeg ikke er sånn, og de som trodde på det, var egentlig bare greit for meg å luke ut. Sånne mennesker trenger jeg ikke i livet mitt. 

Anonymkode: 3288c...6e8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...