Gå til innhold

Ser dere passordene våre?

Noomie

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva slags informasjon dere moderatorer ser. Jeg vet ip og "device" som har blitt brukt og slikt. men ser dere passord og epost også? Ser dere gamle kontoer som har vært knyttet til epost og slikt i tillegg?
Hvem har tilgang til all denne informasjonen? Bare admin eller både admin og mod? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi som er moderatorer har ikke tilgang til noe slikt, vi har muligheten til å se hvem som er bak anonym bruker, men dette blir logget for å ikke kunne misbrukes.

Anki, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er korrekt som Anki skriver, moderatorene har ikke tilgang til annen informasjon enn hvem som er Anonymbruker. Dette er dog en aktiv handling som blir logget, og brukes kun der Anonymbruker bryter reglene.

Administratorene har tilgang til å se e-poster, dette da en del brukere f.eks må ha hjelp til f.eks endring av e-post eller lignende.

Man kan kun ha knyttet en bruker mot en e-post av gangen. Om brukeren velger å slette seg blir ikke denne informasjonen lagret. Altså, lager man ny bruker med e-post som er brukt av slettet bruker, vil ikke vi kunne se en tilknytning mellom disse.

Og for å svare på dette med passord: nei, det ser vi ikke.

Anglofil (teamleder) 

Endret av Anglofil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (8 timer siden):

Det er korrekt som Anki skriver, moderatorene har ikke tilgang til annen informasjon enn hvem som er Anonymbruker. Dette er dog en aktiv handling som blir logget, og brukes kun der Anonymbruker bryter reglene.

Administratorene har tilgang til å se e-poster, dette da en del brukere f.eks må ha hjelp til f.eks endring av e-post eller lignende.

Man kan kun ha knyttet en bruker mot en e-post av gangen. Om brukeren velger å slette seg blir ikke denne informasjonen lagret. Altså, lager man ny bruker med e-post som er brukt av slettet bruker, vil ikke vi kunne se en tilknytning mellom disse.

Og for å svare på dette med passord: nei, det ser vi ikke.

Anglofil (teamleder) 

Forhåpentligvis e-postadresser, ikke e-poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (3 timer siden):

Forhåpentligvis e-postadresser, ikke e-poster.

Selvfølgelig, det var litt dårlig skrevet av meg ser jeg. :)

Anglofil (teamleder)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...