Superknas Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Lurer på om jeg kan få noen korona fravær fra jobb for å ikke sende barn i barnehagen nå? Flere av barna på avdelingen til datteren min er i karantene nå,jeg har da ikke lyst til å sende i barnehagen de siste 3 dagene før juleferien.. Har jeg rett på fri med betalt?korona fravær? Redd vi må sitte i karantene i jula.... ☹️ Jobber i kommunene innen helsesektoren hvis det har noe å si.
Jaybird Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Nei, du har ikke rett på lønn for å være hjemme med barn fordi du ikke har lyst til å sende de i barnehagen. 9
tangent Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Høres usannsynlig ut. Du kan spørre om fri uten lønn hvis du har noen sånne dager. 3
KvinneguidenBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Superknas skrev (9 timer siden): Lurer på om jeg kan få noen korona fravær fra jobb for å ikke sende barn i barnehagen nå? Flere av barna på avdelingen til datteren min er i karantene nå,jeg har da ikke lyst til å sende i barnehagen de siste 3 dagene før juleferien.. Har jeg rett på fri med betalt?korona fravær? Redd vi må sitte i karantene i jula.... ☹️ Jobber i kommunene innen helsesektoren hvis det har noe å si. Søk velferdspermisjon eller bruk omsorgsdager?
Anonymsis Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Superknas skrev (1 time siden): Hva er omsorgsdager? Det kan du vel strengt tatt google? 2
Anbefalte innlegg