AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Jeg hater LED-pærer og klarer ikke finne noen som gir like godt varmt lys som den gode gamle halogenpæren. Jeg ser klart og tydelig forskjell hver eneste gang jeg prøver meg på LED - er det noen som har tips til pærer som gir godt og varmt lys? Jeg vet at jeg må se på kelvintallet, men min erfaring er at det i praksis ikke har så mye å si - LED-pærer med samme kelvintall lyser etter min erfaring vidt forskjellig. Har prøvd en pære som het "dim to warm" men det var like kjipt lys der. Setter stor pris på anbefalinger om konkrete lyspærer! Anonymkode: 198e3...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Kan ikke fordra lyset fra de fleste LED-pærer selv, men Trådløs serien fra Ikea er kjempebra. Veldig lang levetid, dimming og man kan justere fargetonen. Har byttet ut alle pærene i hele huset til fordel for Trådløs. https://www.ikea.com/no/no/cat/tradlose-led-paerer-36813/ Anonymkode: 3e264...b8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå