Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en helt fantastisk kjæreste og samboer, og har det veldig fint i forholdet mitt.

Jeg har en eks, som var utro og vi kuttet all kontakten og har omtrent ikke snakket sammen etterpå. Men, likevel så sender han meg meldinger, og prøver å følge meg på sosiale medier, med jevne mellomrom. Da jeg svarer så ignorerer han meg, og jeg er så lei! 

For min del hadde vi ikke trengt å snakke sammen i det hele tatt, men tenker alltid at kan han ikke bare svare så vi blir «ferdig» med det han eventuelt lurer på eller hva som er greia?Mistenker at dette er noe han gjør i fylla og han er egentlig lykkelig forlovet ut i fra hva jeg har fått med meg. 

Hva ville dere gjort? Burde jeg prøve å ringe han eller bare blokkere overalt? Hvis jeg blokkerer er jeg redd for at Mail eller Vipps blir det neste..

Anonymkode: 41436...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokker!!!! Livet går videre 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt at jeg ikke ønsket kontakt, og deretter blokkert. Hvis han forsøker å omgå blokkeringen, ville jeg kontaktet politiet. 

Forstår ikke helt hvorfor du har døren på gløtt her. Dette er jo åpenbart en mann som ikke bare mangler respekt for deg, men som i tillegg tråkker på deg.

• Liker 2
Skrevet

Cringe .... 

Anonymkode: 06846...3e8

• Liker 2
Skrevet

Virker som om han bare skal sjekke om han får svar fra deg. Kanskje en bekreftelse for han? At han tenker at "hun svarer enda ja, visste jeg det ikke..." også gidder han ikke følge opp med nytt svar, for det er ikke tanken hans. 

Sånn tolker jeg det i alle fall. Og jeg hadde ikke gitt han denne gleden, tvert om hadde jeg blokkert han overalt, så han fikk den slengt i trynet nestegang han prøver..  

Anonymkode: e2ad4...cf5

• Liker 2
Skrevet

Det gir mening. Da blokkerer jeg, takk for svar! 

Anonymkode: 41436...50b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...