AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Føler meg litt sær nå men naboen min hun skriker med all sin kraft, og gjør det lenge. Hun hyler som en ulv. Og musikken er på, vinduene er åpne og samme sang går igjen, igjen, og igjen. Jeg vil ikke si i fra fordi hun virker litt gal, og vet ikke om det nytter å si i fra at hun kan dempe seg litt. I går så stoppet bråket brått så kanskje en annen nabo har sagt i fra? Er jeg en sær, grinete nabo eller har jeg grunn til å reagere? Det hadde vært greit hvis det var en sjelden gang men det skjer veldig ofte. Anonymkode: 6d342...472 1
Rant Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Du har grunn til å reagere. Herregud, så slitsomt. Du kan ta kontakt med styret kanskje? Om hun leier, så kontakt eier? 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Dessverre finnes det problematiske naboer. Hadde en som bodde over meg og som tydeligvis digget country musikk. Med cowboystøvler på. Holdt takten med trampende bein og drikke til. Endte med å flytte. Anonymkode: 95d94...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Rant skrev (På 18.12.2020 den 10.53): Du har grunn til å reagere. Herregud, så slitsomt. Du kan ta kontakt med styret kanskje? Om hun leier, så kontakt eier? Ja, jeg skal forsøke. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dessverre finnes det problematiske naboer. Hadde en som bodde over meg og som tydeligvis digget country musikk. Med cowboystøvler på. Holdt takten med trampende bein og drikke til. Endte med å flytte. Anonymkode: 95d94...9bc Omg. Slitsomt. Så lei den hylinga og musikken. Anonymkode: 6d342...472 1
Nocturne Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Nei, det høres ikke ut som at det er du som er den sære her. Hvis det finnes et styre eller andre å ta opp dette med, hadde jeg absolutt gjort det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 Kanskje det er søstra mi som er naboen din, ts. Hun kan holde på slik, og det eneste som nytter er at noen med litt autoritet sier fra(politi i de verste tilfellene). Uansett er det ikke du som er sær om du reagerer på hyling, skriking og høy musikk fra en nabo. Klag til styret du, evt. utleier, så får de varslet naboen om å skjerpe seg og ta hensyn. Anonymkode: f051a...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå