Mistyen Skrevet 24. september 2002 #1 Del Skrevet 24. september 2002 Det er så mye snakk om middag og annen kveldskos her, så jeg tenkte å starte en tråd om lunsj. Hva spiser dere til lunsj? Er dere flinke å smøre matpakke , eller blir det noe fra delikatessen eller hva skjer når det nærmer seg lunsjtid??? Selv er jeg overhode ikke flink til å ta med meg mat. Ettersom jeg jobber i et kjøpesenter, er det så mye mer lettvint å stikke bort på et konditori og kjøpe en baguette. Favoritten for øyeblikket er baguette med kylling tandoori,*smaskens*og gjerne med en dobbel latte til. Mmmmmm....nå ble jeg sulten gitt Burde vel smøre med meg mat, for det blir dyrt i lengden. Og ettersom jeg likevel smører matpakke til min elskede mann, kunne jeg jo slengt et par skiver opp i en boks til meg selv også.....Må prøve å bli flinkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. september 2002 #2 Del Skrevet 24. september 2002 Spiser ikke lunsj jeg.. stort sett. Spiser litt til frokost og neste måltid blir middag. Det hender at jeg kjøper noen rundstykker og litt pålegg eller litt frukt, men det er ikke ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. september 2002 #3 Del Skrevet 24. september 2002 Min favoritt er vegetarisk pastasalat fra Delikatessen like nedi veien, ellers smører jeg brødskiver eller en ciabatta til lunsj. Jeg er veldig glad i å sise lunsj, har fast avtale med 3 gode venninner, vi spiser lunsj sammen ute på resturant hver torsdag. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 24. september 2002 #4 Del Skrevet 24. september 2002 Spiser stort sett salat i subsidiert kantine på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #5 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg er ikke så veldig begeistret for den tradisjonelle matpakken -synes ikke svette skiver med enda svettere ost er så godt, men så blir det jo dyrt å kjøpe mat hver dag....prøver å lage en salat som jeg kan ha noen dager. Ellers hadde jeg en god lunch i dag: kjøpte kylling, god sennep og tomat i går, og fyllte et pitabrød med dette i dag tidlig -kjempegodt! En kylling rekker jo for flere dager, og en pakke pitabrød er heller ikke så dyrt (og rekker i nesten ei uke)så da blir det ikke så dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå