AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #21 Skrevet 18. desember 2020 Vokst opp med flagg på treet, og det var vanlig hos alle Også på julekortene var det bilder av tre med flagg! Er vant til å pynte med masse forskjellig, kuler og bjeller og nisser og engler, lys og flagg og glitter og kulelenker, hjemmelagde kurver og papirlenker, flagg og stjerne! Synes sånne trær med noen få typer pynt i matchende farger er pent og stilig og alt det der, men det ser ut som det hører til i en butikk, ikke i et hjem.... Anonymkode: 737db...411
Cata Skrevet 18. desember 2020 #22 Skrevet 18. desember 2020 Ikke tale om . Er vokst opp uten flagg på treet og sånn har jeg fortsatt selv også for jeg klarer ikke se koplingen mellom flagg og jul. Flagg "er" 17. mai og andre typer dager, men jul? Niks.
Arkana Skrevet 19. desember 2020 #23 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes sånne trær med noen få typer pynt i matchende farger er pent og stilig og alt det der, men det ser ut som det hører til i en butikk, ikke i et hjem.... Anonymkode: 737db...411 Det er jeg helt enig i, men man trenger heldigvis ikke ha flagg på treet for at det skal være fargerikt og personlig.
Gjest Peanut Skrevet 19. desember 2020 #24 Skrevet 19. desember 2020 Har det ^^, Var hos foreldre og pyntet treet. Masse historie der av pynten. Har pynt fra krigens dager, fra turer i utlandet (Russland, Tyskland, USA)
Rem Skrevet 19. desember 2020 #25 Skrevet 19. desember 2020 Norske flagg på treet er et must ❤ for min del handler det om tradisjon og stolthet! Rødt, gull og glitter sammen med de!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #26 Skrevet 19. desember 2020 Jeg syns det er kjempefint!! Ser man på dansk interiørblader og de type treene så er det pynten og ikke lysene som dominerer , og veldig fint med flagg , og litt sånn «tilfeldig» pynt syns jeg Anonymkode: 5b853...a08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå