Gå til innhold

Dashcam i Tesla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker dashcam i bilen, men finner ikke helt ut av det som hører med. Har prøvd å kjøpe minnepinne, men det blir så fort fullt og trekker en del batteri i løpet av en dag, så jeg tenkte kanskje å kjøpe et vanlig til å ha i bilen.

Noen som har greie på hva som kan være bra og som jeg kan få til å ordne med selv?

Anonymkode: 1b79f...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har instalert eget både forran og bak med egen minnebrikke. Fungerer supert og har allerede feid all tvil tilside etter en påkjørsel.

Stoler ikke på bilens eget, og litt dritt at det ikke kan stå på over lengre tid hvis bilen ikke er tilkoblet lader.

Anonymkode: 789bf...0cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har instalert eget både forran og bak med egen minnebrikke. Fungerer supert og har allerede feid all tvil tilside etter en påkjørsel.

Stoler ikke på bilens eget, og litt dritt at det ikke kan stå på over lengre tid hvis bilen ikke er tilkoblet lader.

Ja, det har jeg tenkt også, f.eks hvis jeg har parkert i parkeringshus når jeg er på konferanse over flere dager. Husker du hva kameraene dere har kjøpt heter? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg tenkt også, f.eks hvis jeg har parkert i parkeringshus når jeg er på konferanse over flere dager. Husker du hva kameraene dere har kjøpt heter? 

Nei, er ikke jeg som står for den delen, sp aner ikke hvilket merke det er.

Men sjekk TOCN, trir de har noen avtaler som gir deg bedre pris på dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 9.00):

Kan jo stå på ganske lenge. Trekker strøm, men det gjør jo eksterne kamera og. Dessuten dekker bilens kamera siden av bilen som fanger opp bildører som åpnes inn i egen bil osv. Synes bilens kamera er bedre enn tredjepart. 

TS - skjønner ikke helt hvordan minnepinnen fyller seg ettersom klippene i seg selv er små. Jeg hadde en 64gb stick, den holdt lenge. Og når den ble full, begynte bilen å skrive over de eldste klippene. 

Vil uansett anbefale en eksterne ssd - harddisk. Veldig rask skrivehastighet og vesentlig mer plass enn man trenger. 

Anonymkode: 61dd1...8b7

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 8.56):

Jeg ønsker dashcam i bilen, men finner ikke helt ut av det som hører med. Har prøvd å kjøpe minnepinne, men det blir så fort fullt og trekker en del batteri i løpet av en dag, så jeg tenkte kanskje å kjøpe et vanlig til å ha i bilen.

Noen som har greie på hva som kan være bra og som jeg kan få til å ordne med selv?

Så dere kan fortsette å kjøre som idioter som de fleste Tesla eiere gjør? Og provosere andre bilister for så å filme de og legge all skylda på de? 

Anonymkode: 565b2...7a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så dere kan fortsette å kjøre som idioter som de fleste Tesla eiere gjør? Og provosere andre bilister for så å filme de og legge all skylda på de? 

Anonymkode: 565b2...7a4

Så så. *klappe på hodet*. Pust nå. 

Anonymkode: 61dd1...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...