AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Hei! Jeg dyrket frem min egen avokadoplante for snart 5 år siden, men denne vinteren ser ut til å ta knekken på den. Greit at bladene faller av, men nå begynner grenene å bli brune og det går nedover stammen. Er det noe jeg kan gjøre? Den står ikke i trekk, men det er jo kaldere enn vanlig hjemme. Prøver med led-lys for å simulere sol nå, sikkert teit, men prøver alt! Vurderer sette den på badet, men det er liiiiite. Tips og hjelp? Anonymkode: 0a56a...ad2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei! Jeg dyrket frem min egen avokadoplante for snart 5 år siden, men denne vinteren ser ut til å ta knekken på den. Greit at bladene faller av, men nå begynner grenene å bli brune og det går nedover stammen. Er det noe jeg kan gjøre? Den står ikke i trekk, men det er jo kaldere enn vanlig hjemme. Prøver med led-lys for å simulere sol nå, sikkert teit, men prøver alt! Vurderer sette den på badet, men det er liiiiite. Tips og hjelp? Anonymkode: 0a56a...ad2 Bilde,så skal jeg hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå