Cleo88 Skrevet 18. desember 2020 #41 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 18. desember 2020 #42 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg hadde "pusset opp" stuen og dermed tatt ned alle bildene. Hadde malt stuen i en annen farge (eller tilsvarende) og hengt opp det du synes er passende. Kanskje de single bildene av henne annen plass? Så ville jeg tatt søskenbilde der hun og sønnen din også er med. Alle er like mye verdt i deres familie og hjem. Så ville jeg snakket med mannen om klærne han går med, at det er faktisk ganske merkelig og datteren kan få et syn der "hele verden dreier seg om henne". Hva med de andre barna? Hun er 15 år og må skjønne at hun er like mye verdt som din sønn og deres to felles barn. Jeg ville også bedt mannen om å ikke diskutere deres hjem med eksen. Jeg ville også tatt en prat med datteren hans. Forklart hvorfor en del av bildene av henne forsvinner i album eller blir flyttet, at hun er like mye verdt for dere som din sønn og deres felles barn og derfor ønsker dere søskenbilde av de alle. At du er veldig glad i henne og kanskje dere kan finne på en aktivitet i samme slengen så hun føler seg prioritert og ønsket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 18. desember 2020 #43 Del Skrevet 18. desember 2020 Hold henne for guds skyld unna Smartphoto😅 Der får man laget alt fra dørmatter til såpedispenser til koffert til solskjermer🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #44 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg skjønner ikke helt behovet mange har for å fortelle hvor harry det er med familiebilder i stuen. Det har ingenting med ts' problemstilling å gjøre. Dette virker å handle om et markeringsbehov mer enn noe annet. Anonymkode: d864b...f75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #45 Del Skrevet 18. desember 2020 Hva sier vennene hennes hvis far henter henne fra et eller annet arrangement ikledd et av disse plaggene? Har han ikke gjort det enda, så må dere skyndte dere å få til en gang det kan passe at han skal hente henne - hvis hun har vært hos ei venninne eller noe, så kommer han helt inn i huset, kanskje mor og far til venninna er i gangen også, og da uten ytterjakke slik at alle ser genseren. Husk å oppdatere oss etterpå!! Anonymkode: 68708...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #46 Del Skrevet 18. desember 2020 Eeeehe, med mindre det er ett savnet barn det søkes etterpå, så vil jeg ikke si dette er normalt. Anonymkode: deefc...c83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #47 Del Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er da ikke noe problem, Karen? Anonymkode: 60649...422 Slutt å bruke Karen når du ikke forstår konseptet! Anonymkode: 0759b...c86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #48 Del Skrevet 18. desember 2020 Hvilken 15 åring vil at pappa skal gå rundt med klær og caps med bilde av dem? 🤣 Av de 17 bildene av datteren hadde jeg heller byttet ut fjorårets når dere fikk nye, slik at antallet holder seg på et par bilder Anonymkode: 7bf83...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 18. desember 2020 #49 Del Skrevet 18. desember 2020 Nå syntes jeg exn får bestemme hvordan dere skal ha det hjemme og det er feil. Hun skulle aldri blitt spurt. Har hun 17 bilder av datteren hengende hos seg? Ingen normale mennesker har 17 bilder av en person pluss kopper, gensre, tshirt, almanakk, caps osv. Det er noe sykelig over det hele. Og veldig spesiell tenåring som vil faren skal gå rundt med slik genser og caps. Normale tenåringer ville syntes det var dritkleint. Få faren til å åpne øynene. To bilder av hvert barn er mer enn nok. Personlig så har jeg 1 bilde av hvert barn i trappen opp til 2 etg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #50 Del Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt å bruke Karen når du ikke forstår konseptet! Anonymkode: 0759b...c86 Kansas State University professor Heather Suzanne Woods, whose research interests include memes, said a Karen's defining characteristics are "entitlement, selfishness, a desire to complain", and that a Karen "demands the world exist according to her standards with little regard for others, and she is willing to risk or demean others to achieve her ends." -At noen føler de trenger å skrive at de ikke gidder å lese fordi det ikke er skrevet sånn de liker det, synes jeg faller inn under det. Anonymkode: 60649...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå