Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvordan vasker dere trekket til bb hug me amme/gravidpute? Leser at man ikke skal vaske det, men vasket trekket flere ganger under graviditeten på 30 grader fordi jeg aov med puten hver natt.. nå som jeg ammer (med skjold) blir det fort mye melkesøl på puten. I tillegg kommer det gulp i ny og ne. Har prøvd å vaske på babyprogram på 30 grader, men flekkene forsvinner ikke. 

Kan jeg vaske på høyere temperatur? Puten kostet jo 1600 kroner så dumt om den ikke kan brukes mer.. 

Anonymkode: fb1f5...a1b

Skrevet

Har du sjekket vaskeanvisningen på trekket?

Det står at trekket kan vaskes på Max 60 grader..

Skrevet
Vegglampe skrev (7 minutter siden):

Har du sjekket vaskeanvisningen på trekket?

Det står at trekket kan vaskes på Max 60 grader..

. Takk for svar! På min pute står det 30 grader, mens på nettet ser jeg dette: 

Screenshot_20201218-062632_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Jeg har vasket trekket ved behov, er den full av gammel melk og gulp er den jo uansett ubrukelig.. Ville prøvd meg frem med 40, så evt 60 grader. Det er vel verre med innerputen! Den har jeg aldri vasket. 

Anonymkode: 39d1d...f66

Skrevet

Tips: Brukte alltid gulpeklut over på forrige, for å skåne puta litt. Gjøres nok med kommende også.

Anonymkode: 96bcc...890

• Liker 1
Skrevet

Hvis du sjekker ut bbhugme på babyshop sine sider så kan du fint vaske både puten og trekket.. akkurat samme puten.

Anonymkode: 8cc13...54b

Skrevet

Den mener nok at selve puten og det innerste putetrekket ikke skal vaskes, pga kulene inni. Det avtagbare trekket kan vaskes. På min sto det også 60 grader på lappen, så jeg vasket den på det og det gikk fint. Vi har lagt bort puta for denne gang, og ville derfor ha den ordentlig ren før den gikk på loftet.

Skrevet

Tusen takk for svar! Da hiver jeg den på 60 grader, tåler den det ikke må jo egentlig puta kastes uansett🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tusen takk for svar! Da hiver jeg den på 60 grader, tåler den det ikke må jo egentlig puta kastes uansett🙈

Evt kjøpe nytt trekk. Men det skal gå helt fint å vaske trekket på 60, det har jeg gjort selv med stor suksess ☺️

Anonymkode: 4ecae...7a3

Skrevet

Blir fort lukt i ammeputen... Et tips er å legge gulpeklut over puta ved amming.

Anonymkode: b974a...c8b

Skrevet

100% bomull tåler å kokvaskes. 

Anonymkode: 7101a...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...