Gå til innhold

Hvilke merker av animalske produkter behandler dyrene på en human måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer da jeg bruker en god del kylling, diverse pølser, ost osv til hunden. Selv om det er en hund som ikke vet hva den spiser, så vil jeg jo ikke støtte feile merker.

Anonymkode: 91a2f...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo litt på hva du mener med "humant", egentlig. (Jeg tenker f.eks. at dyrene da bør være primært utegående.) Og som er tilgjengelig i vanlige butikker? Grøstad har ihvertfall frilandsgris, og selges på Meny, men det er også de eneste jeg kommer på i farten som ser ut til å være en del av standardsortimentet deres. Du kan kanskje sjekke ut Reko-ringen der du bor? Mulig du kan få tak i kjøtt fra utegående dyr der.

Anonymkode: bd289...022

Skrevet

Jeg vil si ingen? Fordi alt av animalsk fører til at dyr blir drept(kjøtt, fisk, egg og melk). Og man kan ikke drepe noen som ikke vil dø humant. 
Men selvfølgelig har dyr som har fått gått mye ute mer humant enn de som aldri ser sola før de blir slaktet.

Anonymkode: ab1dd...3db

• Liker 2
Skrevet

Fjernet innlegg med lenker som ikke fungerer. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Hva mener du med humant? Vil du si det er humant å avlive en frisk hund fordi du har lyst? Humant kan bety mye forskjellig. Vil du si avlive friske dyr er humant? 

Om det er kun hundemat du er ute etter, så er det restprodukt ettermenneskemat, så som regel trenger du ikke tenke på det. Dyra ville blitt drept for menneskemat uansett. Skal sies at vom råfor bruker bare plussprodukter, dvs rester av dyr som mennesker ikke vil spise. Kanskje det er noe?

Anonymkode: 3b816...558

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...