gladogvanlig Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Jeg digger at brystene mine blir stimulert når jeg har sex. Elsker det. Men hvorfor er det sånn? 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Et enkelt søk på google vil gi deg masse lesestoff om temaet😊 Her er noen linker https://www.kk.no/samliv/nippelorgasme-kjennetegnes-ved-at-man-far-orgasme-av-a-bli-bli-stimulert-pa-brystknoppene/67983889 https://www.sexogsamfunn.no/kropp/erogene-soner/ https://www.kk.no/livstil/her-er-kvinners-mest-erogene-soner/67878899 Anonymkode: 85b71...123
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Det vises iallefall godt at det er deilig, hvis jeg leker med en våt tungespiss uten å komme borti brystvorta, helst litt tergende og fjærlett så hele puppen får gåsehud... Veksle på puppene, den ene blir sjalu hvis det er bare den ene puppen som får kos! Menn har også brystvorter, de er minst like erogene... hint hint🤭 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det vises iallefall godt at det er deilig, hvis jeg leker med en våt tungespiss uten å komme borti brystvorta, helst litt tergende og fjærlett så hele puppen får gåsehud... Veksle på puppene, den ene blir sjalu hvis det er bare den ene puppen som får kos! Menn har også brystvorter, de er minst like erogene... hint hint🤭 Bryster er jo en av de mest erogene sonene hos en dame. Selvsagt skal de stimuleres og koses med ! Anonymkode: 35f96...d19 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Jeg elsker å bli kysset og berørt på puppene. Få gåsehud og brystvortene blir harde. Puppene mine er ikke så store, men de er faste og jeg er egentlig fornøyd bortsett fra når jeg ligger på rygg, da blir de flatere. Veldig følsomt sted men jeg opplever ikke at menn er så interessert i dem? Det er liksom rompa mi og nedentil som fanger interessen deres.. Men håper ikke det er fordi de ikke er kjempestore. Anonymkode: 53263...253 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Menn ikke intressert , jøss minst 20 minutter puppekos før jeg slikker meg nedover kroppen Anonymkode: 5ae21...40d 1
gladogvanlig Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2020 Bos43 skrev (24 minutter siden): Kysser, slikker og koser alltid mye med puppene. Ikke noe penetrering før puppene har fått en ordentlig omgang med kos. Første gang med ny dame leter jeg også etter erogene punkter andre steder på kroppen hennes, ikke bare puppene. Bruker tunge og lepper til å søke rundt. Søker å få henne så kåt at hun nærmest trygler om å bli tatt. Ah... deilig... Høres helt riktig ut! Elsker å bli pirret opp på puppene på den måten.
bullehurk Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 frk.jus skrev (På 18.12.2020 den 8.44): Høres helt riktig ut! Elsker å bli pirret opp på puppene på den måten. Samme her + at tar gjerne kuken mellom de i blandt. Elsker puppeknull, som forspill eller "mellomspill" 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 Bos43 skrev (På 18.12.2020 den 8.20): Kysser, slikker og koser alltid mye med puppene. Ikke noe penetrering før puppene har fått en ordentlig omgang med kos. Første gang med ny dame leter jeg også etter erogene punkter andre steder på kroppen hennes, ikke bare puppene. Bruker tunge og lepper til å søke rundt. Søker å få henne så kåt at hun nærmest trygler om å bli tatt. Ah... deilig... samme her Det og "pirre" opp jenten er veldig viktig! Noen ganger kan det gå kjappere, men veldig ofte er det og pirre damen med kyss, kos, stryke og beføle veldig viktig. Langs hals, på bryster ja over hele kroppen til hun nesten "eksploderer". Slikke henne til hun nesten kommer, så stoppe litt og så fortsette til hun nærmest river tak i håret og nekter og slippe taket! Da lar jeg henne komme, så la henne hvile ut litt og så en omgang til. Så er det min tur Det kaller jeg sex, og nyter dette minst like mye som min egen orgasme. Anonymkode: cbc6f...94e 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 Det er jo ganske behagelig å bli knadd på brystene, men mye deiligere å bli tafset på rompa:) Holder med et klyp for min del før jeg er on fire;) Anonymkode: 9cdac...589
gladogvanlig Skrevet 22. desember 2020 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2020 bullehurk skrev (På 19.12.2020 den 13.21): Samme her + at tar gjerne kuken mellom de i blandt. Elsker puppeknull, som forspill eller "mellomspill" Problemet mitt er at jeg kan bli for ivrig med puppeknull, og får satsen rett opp i munnen før jeg får kjent kuken i fitta... Men min feil det da.
MarianneE Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Husets Herre er så god på det der at jeg får orgasme.
mannfolket Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 On 12/18/2020 at 7:15 AM, AnonymBruker said: Jeg elsker å bli kysset og berørt på puppene. Få gåsehud og brystvortene blir harde. Puppene mine er ikke så store, men de er faste og jeg er egentlig fornøyd bortsett fra når jeg ligger på rygg, da blir de flatere. Veldig følsomt sted men jeg opplever ikke at menn er så interessert i dem? Det er liksom rompa mi og nedentil som fanger interessen deres.. Men håper ikke det er fordi de ikke er kjempestore. Anonymkode: 53263...253 Når du ligger på rygg virker tyngdekraften og de blir nødvendigvis litt flatere. Puppene dine er sikkert flotte, og mange menn synes en håndfull er perfekt. Noen menn liker å kose med pupper, andre liker å slikkke mus, og dermed er fokus gitt. Hvis du ønsker mer puppekos må du være tydelig til partner på det. 1
Chantielle Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette. Chantielle mod.
byh1 Skrevet 23. desember 2020 #15 Skrevet 23. desember 2020 frk.jus skrev (På 18.12.2020 den 1.10): Jeg digger at brystene mine blir stimulert når jeg har sex. Elsker det. Men hvorfor er det sånn? Jeg elsker å berøre bryster.
DominantHr Skrevet 25. desember 2020 #16 Skrevet 25. desember 2020 (endret) Før i tiden var det bare å ta kvinner på brystene. Nå må man sende inn en søknad, ellers havner man i fengsel. Endret 25. desember 2020 av DominantHr 1
Aliquis Skrevet 25. desember 2020 #17 Skrevet 25. desember 2020 13 minutter siden, DominantHr said: Før i tiden var det bare å ta kvinner på brystene. Nå må man sende inn en søknad, ellers havner man i fengsel. Samtykke er noe dritt.
Doolittle Skrevet 25. desember 2020 #18 Skrevet 25. desember 2020 DominantHr skrev (1 time siden): Før i tiden var det bare å ta kvinner på brystene. Nå må man sende inn en søknad, ellers havner man i fengsel. Nei, de var ikke "bare å ta kvinnen på brystene" før i tida heller. Det var like dust da som nå, men færre sa det høyt. Det er ikke vanskelig å skjønne når man er innafor eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå