Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det er en grunn til at jeg aldri skal jobbe i butikk igjen. Jeg kan fint holde maska på jobb men det sliter meg ut, så jeg lar det heller være så jeg kan bruke tiden på noe jeg faktisk interesserer meg for.

Liker man mennesker så anbefaler jeg IKKE butikkjobb, med mindre du har tålmodighet i bøtter og spann og elsker folk som legger fra seg sin sosiale intelligens ved inngangsdøra.

Anonymkode: aa16e...840

Skrevet
Knirke skrev (20 timer siden):

Synd å si det, men sånn går det når man ikke tar utdannelse. Da må man velge på nederste hylle i arbeidslivet. Eller bli gründer. 

Jeg har mastergrad og jobber i butikk pga dårlig arbeidsmarked. Det må være lov til å klage når man har jobbet hardt i fem år med en utdannelse og må stå og ta imot dritt fra kunder hver dag. Ikke anta at man ikke har utdannelse bare fordi man jobber i butikk. 

Kjenner meg igjen i alt TS skriver og er såå lei. 

Anonymkode: 03d45...f3a

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har mastergrad og jobber i butikk pga dårlig arbeidsmarked. Det må være lov til å klage når man har jobbet hardt i fem år med en utdannelse og må stå og ta imot dritt fra kunder hver dag. Ikke anta at man ikke har utdannelse bare fordi man jobber i butikk. 

Kjenner meg igjen i alt TS skriver og er såå lei. 

Anonymkode: 03d45...f3a

Sånn som jeg forsto TS så er dette en varig, fast jobb, og ikke en ekstra- eller krisejobb mens hun ventet på noe annet. 

Har jobbet i butikk selv, og hatet det. Sånn sett er det mye bedre å jobbe på lager, der slipper man å snakke med kunder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...