te_groupies Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 På nettet så blir flere aggressive og rett og slett sure på folk som bruker 5-600 på et pudder, og/eller en foundation. Hvordan orker de å bli sure på andre når det ikke er deres penger som det blir brukt av en gang? Å det er SÅ dyrt, det er ikke verdt det og folk burde bli slått i hodet for å bruke 500kr på et pudder. Ville dere blitt sure for det? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Bryr meg ekstremt lite hva folk bruker penger på 😅 for min del hadde det vært for dyrt, men forteller ikke andre hva de skal kjøpe eller ikke. Anonymkode: a7819...8a5 18
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Har jeg aldri hørt om 😅 Uansett er ikke 500 for ett pudder mye Anonymkode: 75dcd...8a0 2
te_groupies Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Bryr meg ekstremt lite hva folk bruker penger på 😅 for min del hadde det vært for dyrt, men forteller ikke andre hva de skal kjøpe eller ikke. Anonymkode: a7819...8a5 Ikke jeg heller,men jeg ser ei på nett som klager skikkelig på folk som kjøper dyr sminke som hun kaller det. Hun mener det er ekstremt dyrt for sminke. Nå er hun amerikansk så 500kr/"$50" er vel kjempe mye for henne? Kan ikke skjønne annet... AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jeg aldri hørt om 😅 Uansett er ikke 500 for ett pudder mye Anonymkode: 75dcd...8a0 Nei det er ikke dyrt, men hun syns det, det er så dyrt atte gudameg. Det er bedre å kjøpe pudder til $10 og sånt mener hun. Altså, pudder som er verre enn de billigste pudderne er de beste i hennes verden. Endret 18. desember 2020 av te_groupies
Rant Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Bryr meg katta hva andre måtte ønske å bruke pengene sine på. 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Jeg bruker ikke sminke, syntes man kan velge selv 😄 Kult å se hvor kreativ folk er med sminke! Anonymkode: 4b29c...537 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #7 Skrevet 18. desember 2020 Om folk er så dumme at de bruker tid og penger på sminke så får de vel gjør det da, hvorfor bry seg? 🤷♀️ Anonymkode: 7bceb...2cf 6
Nattero Skrevet 18. desember 2020 #8 Skrevet 18. desember 2020 Gidder allfall ikke bli sur for det. Er deres penger. Har selv andre ting bruke pengene på, men folk får bruke sine penger på hva de vil selv! ( så lenge de ikke klager etterpå at de ikke har råd til det og det...) 😁 1
Rant Skrevet 18. desember 2020 #9 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om folk er så dumme at de bruker tid og penger på sminke så får de vel gjør det da, hvorfor bry seg? 🤷♀️ Anonymkode: 7bceb...2cf Du bryr deg jo tydeligvis når du mener dem er dumme. 12
Kenelz Skrevet 18. desember 2020 #10 Skrevet 18. desember 2020 3 minutter siden, Rant said: Du bryr deg jo tydeligvis når du mener dem er dumme. Tenkte det samme. 2
te_groupies Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Rant skrev (4 timer siden): Bryr meg katta hva andre måtte ønske å bruke pengene sine på. Same here. Sånn tenker jeg ikke over i dybden liksom. Hun som mener dette er visst en kjempe stor influenser i sosiale medier i følge hjembygda hennes. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om folk er så dumme at de bruker tid og penger på sminke så får de vel gjør det da, hvorfor bry seg? 🤷♀️ Anonymkode: 7bceb...2cf Jeg er ikke dum nei, men jeg syns noe sminke er verdt penger og prisen. Hun syns at sminken på Nille , europris og Jula er den beste sminken som finnes og jeg kunne ikke vært mer uenig. Det er et i-landsproblem men den billige sminken inneholder alkohol, parafin og parabener som kan skade huden. Så jeg forstår godt at folk heller betaler 500kr for en brunrem som er bra for huden også. Nattero skrev (3 timer siden): Gidder allfall ikke bli sur for det. Er deres penger. Har selv andre ting bruke pengene på, men folk får bruke sine penger på hva de vil selv! ( så lenge de ikke klager etterpå at de ikke har råd til det og det...) 😁 Nei, fordi at hun ene spesielt blir ganske sur av at folk kjøper sminke som sagt og hun blir også irritert på bedriftene som selger og produserer sminken. Hun sier at Dior, Chanel, Lancome, osv, og mange andre gode sminke-merker er elendig og at det ikke er verdt en krone. Jeg ble ganske sjokkert av at noen kan mene noe sånn... Jeg skrev til henne for å se hva hun svarte, men får ikke svar. Hun er vel ekstra irritert fordi jeg med flere kjøpte et nytt pudder til 600kr denne gangen rett og slett. Endret 18. desember 2020 av te_groupies
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #12 Skrevet 18. desember 2020 te_groupies skrev (5 minutter siden): Same here. Sånn tenker jeg ikke over i dybden liksom. Hun som mener dette er visst en kjempe stor influenser i sosiale medier i følge hjembygda hennes. Jeg er ikke dum nei, men jeg syns noe sminke er verdt penger og prisen. Hun syns at sminken på Nille , europris og Jula er den beste sminken som finnes og jeg kunne ikke vært mer uenig. Det er et i-landsproblem men den billige sminken inneholder alkohol, parafin og parabener som kan skade huden. Så jeg forstår godt at folk heller betaler 500kr for en brunrem som er bra for huden også. Nei, fordi at hun ene spesielt blir ganske sur av at folk kjøper sminke som sagt og hun blir også irritert på bedriftene som selger og produserer sminken. Hun sier at Dior, Chanel, Lancome, osv, og mange andre gode sminke-merker er elendig og at det ikke er verdt en krone. Jeg ble ganske sjokkert av at noen kan mene noe sånn... Jeg skrev til henne for å se hva hun svarte, men får ikke svar. Hun er vel ekstra irritert fordi jeg kjøpte et nyttvpudder til 600kr denne gangen rett og slett. Sorry, men det er en utrolig barnslig krangel av dere begge to! 😂 Anonymkode: a7819...8a5 7
te_groupies Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 18. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sorry, men det er en utrolig barnslig krangel av dere begge to! 😂 Anonymkode: a7819...8a5 Vi krangler ikke, jeg bare forbeholder meg retten til å kjøpe annen sminke enn den på f.eks europris. At det går an å like europris-sminke? Endret 18. desember 2020 av te_groupies
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #14 Skrevet 18. desember 2020 te_groupies skrev (5 timer siden): Ville dere blitt sure for det? Nei. Men jeg bryr meg heller ikke om hva random folk på nett mener om noe som helst, egentlig. Anonymkode: 18ad9...896 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #15 Skrevet 18. desember 2020 Jeg bryr meg egentlig ikke om sminke. Men da jeg slet veldig med kviser, kjøpte jeg fra et litt dyrt merke fordi jeg ønsket noe med kvalitet og som ikke gjorde huden verre. Jada, er uansett ikke bra å gå med sminke om man har kviser, men man vil jo gjerne dekke over for å se litt mindre jævlig ut. Prøvde noe billiggreier først, men det funka ikke. Nå er kvisene borte etter en kur, men kjøper fremdeles samme foundation bl.a fra det dyre merket fordi jeg var så fornøyd. Anonymkode: 49261...194
te_groupies Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #16 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Men jeg bryr meg heller ikke om hva random folk på nett mener om noe som helst, egentlig. Anonymkode: 18ad9...896 Da skjønner jeg ikke at du gidder å ta et tastetrykk her i allefall?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #17 Skrevet 18. desember 2020 te_groupies skrev (1 minutt siden): Da skjønner jeg ikke at du gidder å ta et tastetrykk her i allefall? Det handler vel bare om at man ikke tar sånne ting personlig. Anonymkode: a7819...8a5 4
Nerine_ Skrevet 18. desember 2020 #18 Skrevet 18. desember 2020 te_groupies skrev (9 minutter siden): Vi krangler ikke, jeg bare forbeholder meg retten til å kjøpe annen sminke enn den på f.eks europris. At det går an å like europris-sminke? Hva er feil med å like sminke på europris? Er det ikke viktigst at hver enkelt kjøper produkter de er fornøyd med? 6
te_groupies Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #19 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bryr meg egentlig ikke om sminke. Men da jeg slet veldig med kviser, kjøpte jeg fra et litt dyrt merke fordi jeg ønsket noe med kvalitet og som ikke gjorde huden verre. Jada, er uansett ikke bra å gå med sminke om man har kviser, men man vil jo gjerne dekke over for å se litt mindre jævlig ut. Prøvde noe billiggreier først, men det funka ikke. Nå er kvisene borte etter en kur, men kjøper fremdeles samme foundation bl.a fra det dyre merket fordi jeg var så fornøyd. Anonymkode: 49261...194 Okey, ja altså å koste på seg litt mer en 50kr for et pudder eller en krem for den saks skyld syns jeg ikke er nok til å gjøre noen opprørt. Bra det hjalp for deg da. Tviler på at Nille eller europris sine kremer hadde hjulpet slik hun her påstår, for det vedder jeg på at hun anbefaler når det gjelder kremer også.
te_groupies Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #20 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det handler vel bare om at man ikke tar sånne ting personlig. Anonymkode: a7819...8a5 Jeg tar ikke det personlig tror ikke hun gjør det heller, men jeg syns meningene hennes er merkelige. Og en annen ting, plutselig så kjøper hun sminke-ting som er "dyre" allikevel så det blir ganske dobbeltmoralskt i fra hennes side da. Først så er dyr sminke bortkastede penger, også er dyr sminke kjempe bra hvis det passer henne. Okey? 😖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå