Gå til innhold

Spørsmål til deg som arbeider/arbeidet som student i 2 ulike bedrifter under studietiden din!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en stilling der jeg trives godt med arbeidsoppgavene, men de ønsker å kutte ned i stillingen min fra 15 til 10 timer per uke, jeg er ikke fornøyd med dette og ser nå på andre alternativer.

1. Jeg tenker på en stilling i en annen bedrift der jeg enten kan flytte inn med 15 t per uke og slutte her jeg jobber nå.

2. Eller ha denne jobben på 10 timer i uken og en annen jobb i en annen bedrift på 8 timer.

Noen som har prøvd/prøver noe lignende det andre alternativet under studiene, hvordan gikk det?

Anonymkode: de6e0...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk i tilfelle om dette er stillinger med tilkalling. For du blir tilkalt mye mer enn det som kanskje passer. Og takker du ikke ja, slutter de å ringe. Får du faste arbeidstider blir det lettere å holde oversikt. 

Anonymkode: 5159b...7d2

Skrevet

Jeg hadde jobb i kiosken på skolen (denne var åpen til kl 17) og selger i en møbelforretning (denne startet jeg alltid kl 16). Jeg jobbet som ekstrahjelp begge steder, så av og til var det greit at jeg jobbet dagtid i kiosken (til kl 15), så kveldstid i møbelforretningen. Studiene mine var fleksible så jeg måtte ikke få med meg alle forelesninger. Men arbeidsgiverne må kunne samarbeide litt med deg for å få det til. Så du må få en jobb nr.2 som kan kombineres med den første jobben, det gjør du ved å sjekke ut de vanlige arbeidstidene til de jobbene. Så bør du heller ikke ha problem med å jobbe "dobbelt" feks 9-10 timers arbeidsdag innimellom.

Anonymkode: dacd2...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...