Gå til innhold

Det føles frekt og ubehagelig å spørre om dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men er det flere enn jeg som synes det er "ekkelt" med hjemmelaget godteri, karamell og sånn som man må "nevle" og kna og forme veldig mye med fingre og hender?? Jeg klarer ikke å gi sånt i gave til andre, enda jeg vasker og skrubber både meg selv og ikke minst benkeplater og hender flere ganger... syns det er ekkelt likevel 😥

Anonymkode: 2d436...118

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker engangshansker når vi lager drops og konfekt. Tar aldri rett på det vi lager. Så legges de i cellofanposer eller i former, og ingen er borti med hender. 

Anonymkode: 487a8...2b4

• Liker 3
Skrevet

Og bakematte og teflonduk. Ikke rett på benken.

Anonymkode: 487a8...2b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser aldri hjemmelagde ting jeg får i gave, syns det er kjempeekkelt. Men ting jeg selv har laget går fint. 

Anonymkode: 95137...d4d

• Liker 4
Skrevet

Ville ikke spist om jeg fikk det i gave. Stoler ikke på at alle bruker hansker. Vet det er flere som syns det er ekkelt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spiser aldri hjemmelagde ting jeg får i gave, syns det er kjempeekkelt. Men ting jeg selv har laget går fint. 

Anonymkode: 95137...d4d

For meg kommer det an på hvem som har laget det 😅 Svigermor sin bakst feks. blir lagt i plastposer som stinker røyk 🤮

Anonymkode: 87b17...8f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg smiler og takker for gaven..Men det går rett i søppelet. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvem som har lagd det. Er det lagd av en skoleklasse på sfo, eller barnehage barn, så spiser jeg det ikke. Er det fra en voksen person som er renslig og det ser forseggjort ut så kan jeg spise det. 

Anonymkode: 27341...f82

• Liker 3
Skrevet

Akkurat nå når det er koronasmitte så vil jeg være skeptisk. Har selv litt julekaker jeg skal gi bort, men kun til de jeg vet vil ha. 

Anonymkode: f5a55...486

Skrevet

Helt enig med deg! Hater å få hjemmelagde spiselige ting til jul. Får rett og slett helt hetta av det og kaster det. Hvis jeg skal spise noe slikt skal jeg kjenne personen godt og vite at vedkommende er renslig

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...