Gå til innhold

Hva slags babygym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå er min jente snart 6 måneder og klar for babygym. Hun har kost seg som bare det i vippestol frem til nå. Hun blir veldig sint hvis jeg legger henne på magen så trenger noe som engasjerer veldig. Hun har spist grøt og mme siden 3 mnd så hun er dobbelt så tung som andre

Anonymkode: e548c...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn var ferdig med babygym da de var 6 mnd. Da ville de helst rulle og øve på å krype. Har hun kun lekt i vippestol frem til nå? 

Anonymkode: 66859...0db

• Liker 2
Skrevet

Min pode har baby gymmen fra IKEA, han liker den tilsynelatende godt. Tenker at du kanskje er litt seint ute med baby gymmen, da min gutt har koset seg med den i mange måneder alt. 

Reagerer også på fast føde fra 3 mnd, anbefales først fra 4.... Menmen... 

Anonymkode: 6c92b...32a

• Liker 2
Skrevet

Banygym er gjerne "oppbrukt" når de passerer 4 mnd, da vil de ta på og spise på lekene og det som bare henger over dem kan fort bli kjedelig. 

Legg ungen på magen etter hver dupp, så den får trent opp musklene. En baby på 6 mnd foretrekker som regel å ligge på magen og kunne se rundt seg, men må ha styrke til det. 

Vippestol bør begrenses, den aktiverer ikke musklene de skal trene opp. Legg ungen på rygg eller mage, så den får brukt seg. 

• Liker 2
Skrevet

6mnd?! Jenta vår er 8uker og ligger i babygym: 

• Liker 2
Skrevet

Håper du mente 6uker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...