Gjest Kålungen Skrevet 9. august 2005 #21 Skrevet 9. august 2005 ja her ser vi hvor blaserte enkelte kvinner er.bare fordi jeg er mann og tør å vise følelser og bruke de riktige ordene,så blir jeg latterliggjort og folk tror ikke engang at jeg er ekte dette synes jeg heller til diskriminering av menn.hadde det vært ei jente som hadde sagt dette så hadde ingen hevet et øyenbryn.med hilsen fra Jon Are ← Jeg hadde reagert på samme måte om det hadde vært ei jente som skrev dette. Det kommer av at jeg ikke er vant til den språkbruken, for meg virker det tilgjort. Jeg syns det er flott at menn kan vise følelser jeg, men er bare ikke vant til den "høytidelige" måten. Beklager hvis jeg var frekk!
Gjest Kålungen Skrevet 9. august 2005 #22 Skrevet 9. august 2005 Du er ikke sann Jon Are er vel ingen her som har problemer med å forstå innleggene dine??! Du fatter jo ikke at vi kan mene/skrive det vi skriver, så da trenger ikke vi fatte det du mener heller vettu! Og dette med at du tror at vi innerst inne ikke vil bruke slike ord, nei du har vel rett, her på et anonymt nettsted så føler vi oss pressa til å bruke ord vi vanligvis ikke ville brukt... En ting er å ligge ved siden av hverandre etter sexen og snakke, men å utdype hvilke følelser som oppstod, håper du finner noen likesinnede Jon Are, for din egen del Min elskling og meg vi ligger gjerne og prater, men det er kanskje fordi da er det bare oss to, tett og godt, og så pludrer vi litt før vi sovner etter den himmelstormende, heftige elskoven ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå