Gjest jon are Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 (endret) Denne tråden er delt fra tråden "slikking bakfra". Mie (mod) altså..det er jo så mye slikking og sleiking og fitte og kuk her på KG at jeg mister helt matlysten er det virkelig sånn dere jenter er??jeg ser nesten ingen som skriver om romantikk,berøring,berusende følelser,den eneste ene.det er jo ingen her som bruker skikkelige navn på kjønnsorganer..det virker som om det er noe dekadent og kynisk over det hele.plutselig er jeg nesten glad for at jeg er singel!hilsen fra Jon Are Endret 9. august 2005 av Mie
LilleBille Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 altså..det er jo så mye slikking og sleiking og fitte og kuk her på KG at jeg mister helt matlysten er det virkelig sånn dere jenter er??jeg ser nesten ingen som skriver om romantikk,berøring,berusende følelser,den eneste ene.det er jo ingen her som bruker skikkelige navn på kjønnsorganer..det virker som om det er noe dekadent og kynisk over det hele.plutselig er jeg nesten glad for at jeg er singel!hilsen fra Jon Are ← Hvis du for eksempel beveget det aldri så lite vekk fra seksualitet ville du nok kanskje finne noe mer om andre ting..
Gjest jon are Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 ja men det må da gå an å snakke om slike ting på en dannet og moden måte!vi er da tross alt voksne folk!!!jeg synes vi skal bruke ord som penis og vagina og ikke alt det andre oppgulpet dere kommer med.seksualitet skal være noe fint ,vakkert og høytidelig,nesten religiøs handling mellom to personer som elsker hverandre!med hilsen fra Jon Are
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Jammen det var jo ingen følelser (romantiske) med i bildet! men nå er det ikke noe sex i bildet heller, og jeg blir nostalgisk eller hva faen av å se på denne tråden så jeg slutter å skrive i den til jeg finner meg en ny, og det tar sikkert 4 år
Englepus Skrevet 5. august 2005 #5 Skrevet 5. august 2005 Du Jon Are ... Alle her er ikke lik deg vet du. La nå folk få snakke om sex på den måten de vil. Hvis du syns det blir for kinky er det bare å la være å lese
Gjest seroxata Skrevet 6. august 2005 #6 Skrevet 6. august 2005 ja men det må da gå an å snakke om slike ting på en dannet og moden måte!vi er da tross alt voksne folk!!!jeg synes vi skal bruke ord som penis og vagina og ikke alt det andre oppgulpet dere kommer med.seksualitet skal være noe fint ,vakkert og høytidelig,nesten religiøs handling mellom to personer som elsker hverandre!med hilsen fra Jon Are ← lykke til med å finne ekte kjærlighet nå til dags
Gjest Kjell Magne Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 jon are du blander elske og knulle du det er ikke det samme forstår du! Skal gi deg et eksempel så forstår du sikker, om ikke nå så kanskje senere i levet... Når du er nyforelsket elsker du med kjæresten/kona de, men når du får lyst på ei hore, eller bare litt variasjon, du finner deg ei på byen i fylla, forsvinner hemningen din. For da digger du at dama skriker knull det våte fittehullet mitt din kåte gris, ååå ja renn kuken i rumpehullet mitt, jeg vet det er trangt, men vær så snill press den inn for faen!!! Du vil også oppleve etter noen år, at kuken din ikke reiser seg like raskt, og ikke blir så hard som når du møtte kona de, så tror du at du er i ferd med å miste potensen... Men nei slapp, du vil som mange før deg har erfart, at finner du ei ny strammere og 10 år yngre dame så får du slik reisning du knappt kjenner din egen pikk igjen, bare vennt skal du se!! Impotens er i 10 av 9 tilfeller et resultat av for lenge og for mye sex med samme gammle dame, nye koster feier best vet du:-) Monogami er noe vås relgionen har påført menneskeheten den 7. landplage om du vill. Men, ikke la deg lure!! Vær en mann og ta det du kan få! For den dagen du møter elskeren til kona, liggende oppå henne, da vet du at du føre var er bedre en etter snar;-) Å husk legger du fram dine meninger, må du tåle å høre at andre mener noe annet..
Gjest filosofia Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Hva?? Det der har jeg ALDRI tenkt over engang! Faen! Nå kommer jeg til å gruble på denne tråden neste gang og så blir det ikke noe morro! *hmf* Takk! For at dere ødelegger min naive lille verden.
Gjest jon are Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 ja men kjære,vene da jenter!VÆR SÅ SNILL OG IKKE HAKK PÅ MEG jeg er bare ikke vant til at sex blir beskrevet på denne måten.jeg opplever også at enkelte av dere har en kynisk holdning til noe så vakkert som elskov mellom to mennesker!jeg har gode minner fra samkvem med jenter.vi la vekt på å fylle rommet med velduftende lys og røkelse.etterpå ble vi enige om at vi skulle holde rundt hverandre i hvertfall en halvtime og vi snakket om de følelsene som oppsto oss imellom og framtidsdrømmene våre høres ikke dette mere koselig ut da jenter,enn å se på sex på den måten dere gjør?med hilsen fra Jon Are
Mrs. K Skrevet 7. august 2005 #10 Skrevet 7. august 2005 nye koster feier best vet du:-) ...men gamle koster vet hvor skitten er
Gjest manic Skrevet 7. august 2005 #11 Skrevet 7. august 2005 Jammen Jon Are! "Koselig" sex kan være vel og bra det, men for mange blir det vel litt kjedelig i lengden, man må jo knulle litt også Ikke bare elske.. Jeg tror jeg hadde syntes det var litt rart om typen ba meg holde rundt ham i en halvtime etter hver elskovseanse..heh Men vi er jo forskjellige!
Totalya Skrevet 7. august 2005 #12 Skrevet 7. august 2005 Jon Are, du har din måte å gjøre det på, andre sin. Men jeg håper dere ikke er så slaviske at dere tar tida når dere holder rundt hverandre. Det er bedre dersom dere ikke fastsetter ei tid vil jeg tro... Som regel er overskriftene i dette forumet veldig klare, og dersom det står "slikking bakfra", trenger du ikke gå inn for å lese det. Men da dette er et forum hvor man har mulighet til å være anonym, og man slipper å se de man snakker med, er det lettere å stille de spørsmålene som er litt på kanten og som det er vanskelig å snakke med andre om.
Gjest jon are Skrevet 7. august 2005 #13 Skrevet 7. august 2005 hvis dere kunne være så vennlige å forklare meg hvilken del av innlegget mitt dere hadde litt problemer med å forstå,så kan jeg prøve å forklare mere nøye hva jeg mener.jeg tror ikke dere innerst inne VIL bruke slike ord på noe så vakkert som en elskovsakt kan være.vi mennesker består av både sjel og ånd,og jeg synes det er viktig at elskov utføres som den høyverdige handlingen den tross alt er!hvilke konsekvenser får det for sjelen at mannen/kvinnen snur seg rundt og sovner etter samkvemet?jeg bare spør jeg.med hilsen fra Jon Are
Dagoberta Skrevet 7. august 2005 #14 Skrevet 7. august 2005 hvis dere kunne være så vennlige å forklare meg hvilken del av innlegget mitt dere hadde litt problemer med å forstå,så kan jeg prøve å forklare mere nøye hva jeg mener.jeg tror ikke dere innerst inne VIL bruke slike ord på noe så vakkert som en elskovsakt kan være.vi mennesker består av både sjel og ånd,og jeg synes det er viktig at elskov utføres som den høyverdige handlingen den tross alt er!hvilke konsekvenser får det for sjelen at mannen/kvinnen snur seg rundt og sovner etter samkvemet?jeg bare spør jeg.med hilsen fra Jon Are ← Enkelte av oss er vel litt annerledes enn deg. For meg er det sånn at det iblant er fint å elske, og iblandt godt å pule. Det ene utelukker ikke det andre Jeg nærer sjelen ved andre anledninger enn rett etter sex, da er det ofte godt å snu seg rundt og sove. Det er ikke sånn at de av oss som ikke elsker hver gang vi har sex, er avstumpede mennesker, vi ser bare et lite skille mellom kåthet og kjærlighet.
Gjest jon are Skrevet 7. august 2005 #15 Skrevet 7. august 2005 annerledes enn meg??? jeg snakker om ekte og varm kjærlighet mellom menn og kvinne så ikke kom her og fortell meg at man skal skille mellom kåthet og kjærlighet.jeg går da ikke rundt og er kåt uten at det er kjærlighet med i bildet hvis dama mi hadde bare snudd seg rundt etter at vi hadde delt noe så fantastisk så hadde jeg blitt skuffa langt inn i hjerterota.å ligge i hvrandres armkrok etter samkvem føles som vi kommer hverandre nærmere på en dyp måte og vi blir nærmere enn noen gang.med hilsen fra Jon Are
Dagoberta Skrevet 7. august 2005 #16 Skrevet 7. august 2005 Er det første gang du har opplevd å treffe på folk som ser annerledes på ting enn du gjør??
Totalya Skrevet 7. august 2005 #17 Skrevet 7. august 2005 Det å legge seg til for å sove rett etter er av og til en nødvendighet, da man er så utslitt at man rett og slett ikke klarer å holde seg våken. Av og til er det godt å sovne i hverandres armer også. Av og til er det ikke tid til å ligge å holde rundt hverandre, for av og til må man stjele tid fra noe annet for å få tid til hverandre, og da må man bare skynda på... Jeg har vært sammen med den samme mannen i over ti år, av og til elsker vi, av og til slipper vi alle hemninger og av og til tar vi bare en kjapp en (Og av og til bare sover vi) Det at det er en absolutt sammenheng mellom kåtskap, elskov og kjærlighet er nok ikke gjeldene for alle, iallefall ikke meg. Selv om det ofte henger sammen også. Hva med onanering? Er selvfølgelig glad i meg selv, men... Man kan jo føle sitring om man ser er kjekk mann på gata/tven også, og dette har ingenting med utroskap å gjøre. Vi ville nok gått lei av hverandre fort dersom det ikke hadde vært tillatt å se seg litt rundt. Bare se ikke røre, vet du. Jeg vil tro at du og din kjære vil få et bedre samliv/seksualliv dersom dere tør å slippe dere løs litt, og ikke har rigide grenser og stiller strenge krav til hvordan dere skal oppføre dere under og etter dere har hatt sex. Og med det mener jeg ikke at dere må eksprementer med nye ting, eller ting som er på kanten, men at dere rett og slett at dere slipper dere litt fri.
Gjest jon are Skrevet 8. august 2005 #18 Skrevet 8. august 2005 (endret) ja her ser vi hvor blaserte enkelte kvinner er.bare fordi jeg er mann og tør å vise følelser og bruke de riktige ordene,så blir jeg latterliggjort og folk tror ikke engang at jeg er ekte dette synes jeg heller til diskriminering av menn.hadde det vært ei jente som hadde sagt dette så hadde ingen hevet et øyenbryn.med hilsen fra Jon Are Endret 9. august 2005 av Remyline
Totalya Skrevet 8. august 2005 #19 Skrevet 8. august 2005 Vi hadde nok hevet bryna om ei jente hadde sagt dette også. Fordi om vi har andre synspunkter enn deg, trenger du ikke kalle oss blaserte. Kanskje kunne jenta di også tenkt seg å være litt frigjort en gang i bandt, men hun tør kanskje ikke foreslå det for deg? Klart det er flott at en mann tør å vise følelser også, men av og til vil vi bare ha sex...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå