AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Er det trygt eller vil ungene ha med seg mest sannsynlig smitte hjem til en liten kommune med ingen smitte ? mvh Dame36 Anonymkode: 5efea...cc6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det trygt eller vil ungene ha med seg mest sannsynlig smitte hjem til en liten kommune med ingen smitte ? mvh Dame36 Anonymkode: 5efea...cc6 Det vil mest sannsynlig gå fint. Anonymkode: eee93...08f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Det vil nok gå fint. Anonymkode: d9f63...769
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Kommer helt an på hva planene er. I Ringsaker og omegn (Hamar, Løten, Stange) er det mye smitte nå, og de har blant annet begynt å stenge ned diverse ting nå og frem til lillejulaften for å begrense. Flere skoler er satt i rødt, og flere barnehager har også måtte stenge dørene de siste dagene. Hvis planen er å besøke familie og de kun skal være der, så går det nok helt fint - men hvis de skal farte mye ute og være sammen med veldig mange, så ville jeg holdt de hjemme. Anonymkode: 58593...945 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Jeg bor på Nordmøre, og her oppe er det tilnærmet ingen smitte nå om dagen. Og det har heller ikke vært det siden i høst. Så jeg ville ikke vært bekymret for smitte her oppe, det er vel verre på østlandet.. Anonymkode: dcfb4...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå