Gå til innhold

Vil pakken rekke frem til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å sende en pakke i morgen tidlig fra Bergen til Oslo.

Den vil være på størrelse med en liten mikrobølgeovn, men veie under to kilo. 

Jeg vet ikke om strl. har noe å si på tiden det tar? Det er tre ting, jeg kunne latt være å sende den største om det går fortere da, men vil jo helst sende alt sammen! 

Vil pakken min rekke frem til julaften?

Anonymkode: 1f01b...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker å sende en pakke i morgen tidlig fra Bergen til Oslo.

Den vil være på størrelse med en liten mikrobølgeovn, men veie under to kilo. 

Jeg vet ikke om strl. har noe å si på tiden det tar? Det er tre ting, jeg kunne latt være å sende den største om det går fortere da, men vil jo helst sende alt sammen! 

Vil pakken min rekke frem til julaften?

det kommer helt Ann på hvilket selskap du velger posten,bring,postnord? om jeg fraråder på det sterkeste helt hjem.

Anonymkode: 7b498...2c0

• Liker 2
Skrevet

Posten sa at 16. var siste dagen for å sende dersom man skullevære sikker på at det rakk frem til jul

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

det kommer helt Ann på hvilket selskap du velger posten,bring,postnord? om jeg fraråder på det sterkeste helt hjem.

Anonymkode: 7b498...2c0

Det blir vel med Posten, ikke tenkt å bruke private selskap.

Skrevet
18 minutter siden, Fjugur said:

Posten sa at 16. var siste dagen for å sende dersom man skullevære sikker på at det rakk frem til jul

Oi, ja.. Takk!

Jeg vet jeg er sent ute.., får vel bare krysse fingrene. 

Men, tror dere størrelsen har noe å si? Vil den komme fortere frem om den er mindre? 

Skrevet

Jeg bestilte noe i dag. Fikk mld nå at den forventes levert 21/12. 

Anonymkode: 2c2bf...461

Skrevet

Du må bare krysse fingrene. 

Anonymkode: d5b1b...327

Skrevet

Nå som Posten bare leverer annenhver dag så kan det jo fort ta en dag ekstra bare der. Hvordan har du tenkt å sende den? Med sporing direkte til postkontor eller som brevpost? Postbudet får neppe plass til enn så stor pakke i postkassa, derfor vil den nok uansett bli sendt til postkontor. 

Posten skriver også på sine nettsider at du må beregne 1-2 dager forsinkelse pga store mengder med pakker. Har du flaks så kan det kanskje gå..

Husk og skriv korrekt adresse, hvis adressen er feil så søker posten opp rett adresse og da kan det ta enda en ekstra dag. (Eller to, siden de bare kjører ut annenhver dag).

Anonymkode: 40941...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...