AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Del Skrevet 17. desember 2020 Har hatt en greie med en fyr i et halvt år, og vi er vel mer pulevenner ettersom ingen av oss ønsker et forhold akkurat nå. Han fortalte meg igår at han hadde kjøpt gave til meg, noe jeg absolutt ikke hadde forventet. Jeg vet at det er noe sexleketøy fordi jeg sa jeg savnet å ha det hjemme hos meg, sånn litt på kødd haha. Jeg føler jeg burde gi han noe også, nå som han har kjøpt til meg, men jeg aner ikke hva. Han har liksom alt, og ønsker seg ingenting. Og han er ikke kjæresten min så blir feil å gi noe stort og fint med mye betydning. Har noen noe forslag og kan hjelpe meg??? Anonymkode: f6232...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Del Skrevet 17. desember 2020 Gi noe leketøy dere kan bruke sammen. Anonymkode: daf12...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Del Skrevet 17. desember 2020 Gi han en herlig opplevelse i senga han ikke vil glemme. Noe du vet han er nysgjerrig på, men som dere kanskje har holdt litt tilbake. Ta inn på et hotellrom og gi hverandre en heftig, spesiell natt der. Anonymkode: bfe50...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 17. desember 2020 #4 Del Skrevet 17. desember 2020 Dette kunne jo blitt en morsom, liten gave: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Del Skrevet 17. desember 2020 Inviter ei fin venninne på trekant. Anonymkode: c9f01...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå