Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år som sikkert alle vet er det annerledes tider. Og noen gode venner har snakket om nyttårsaften på hytta til en venn av meg. Og ja vi overholder smittetiltakene. Men vet ikke hvor mye det egt frister å dra med 3 kjærestepar og to venninner som er bestevenner. Føler at jeg kommer til å føle meg litt utenfor på en måte? Og det er snakk om 2-3 dager sammen.. hva hadde dere gjort om dere var meg? På en måte frister det, men på en annen måte ikke. Har alltid feiret med dem før, men da har vi vært sammen en dag. Og det føles egt litt nok. Hadde vært gøyere om andre også kunne blitt med, ikke bare den gjengen. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: eb3e4...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er max 2 selskaper på opptil 10 mennesker mellom jul og nyttår så 2-3 dager med 3 vennepar og 2 single er ikke innenfor smitteverntiltakene. Det skal være max 5 inviterte uten om disse to dagene (regner med de fleste av dere har brukt et av unntakene på julaften). I tillegg må det være nok avstand på hytta til alle inviterte, hvor stor er hytta egentlig?

Anonymkode: 91f55...f5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I år som sikkert alle vet er det annerledes tider. Og noen gode venner har snakket om nyttårsaften på hytta til en venn av meg. Og ja vi overholder smittetiltakene. Men vet ikke hvor mye det egt frister å dra med 3 kjærestepar og to venninner som er bestevenner. Føler at jeg kommer til å føle meg litt utenfor på en måte? Og det er snakk om 2-3 dager sammen.. hva hadde dere gjort om dere var meg? På en måte frister det, men på en annen måte ikke. Har alltid feiret med dem før, men da har vi vært sammen en dag. Og det føles egt litt nok. Hadde vært gøyere om andre også kunne blitt med, ikke bare den gjengen. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: eb3e4...7b5

Jeg hadde dratt. livet er for kort til å sitte hjemme 24/7

Anonymkode: 61bc3...078

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er max 2 selskaper på opptil 10 mennesker mellom jul og nyttår så 2-3 dager med 3 vennepar og 2 single er ikke innenfor smitteverntiltakene. Det skal være max 5 inviterte uten om disse to dagene (regner med de fleste av dere har brukt et av unntakene på julaften). I tillegg må det være nok avstand på hytta til alle inviterte, hvor stor er hytta egentlig?

Anonymkode: 91f55...f5f

Det er gitt "juleamnesti" på inntil 10 gjester 2 dager i jula for de kommunene i Norge som ikke har egne regler (som inntil 10 stk totalt), så dette gjelder kanskje her.

Men da må det bli max to dager tenker jeg for å overholde reglene, og ingen andre store selskaper i jula.

Ellers så tenker jeg at det kan bli gøy selv om det kjærestepar og venninner. Særlig hvis du kjenner disse fra før. MEN, du må nok bare stole på magefølelsen din i forhold til hva du tenker å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...