AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Kjæresten min liker visst analsex og vi har prøvd litt. Jeg synes det er ganske fint men skulle gjerne sagt ja oftere. Problemet er at jeg ikke er så kjent i de traktene der. Hvordan kan jeg vite om kysten er klar der nede??? 😬 Det kompliserer kanskje litt at jeg sliter med treg mage og hard 💩 Hvem har tips og triks ang. rutiner rundt dette?? Vi er relativt nyforelska, så jeg vasker meg grundig på hele kroppen før han kommer på besøk men kan han ikke bli syk av å kysse meg der uansett? 😶 Og kan jeg ha garanti for at det ikke er noe der i nr to?? Vil ha minst mulig kommunikasjon med ham rundt tema. Han skal få gjøre som han vil , så lenge jeg vet at det ikke blir noen flauser... Tar gjerne imot fler tips rundt tema. Anonymkode: 83c72...0a7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Kjæresten min liker visst analsex og vi har prøvd litt. Jeg synes det er ganske fint men skulle gjerne sagt ja oftere. Problemet er at jeg ikke er så kjent i de traktene der. Hvordan kan jeg vite om kysten er klar der nede??? 😬 Det kompliserer kanskje litt at jeg sliter med treg mage og hard 💩 Hvem har tips og triks ang. rutiner rundt dette?? Vi er relativt nyforelska, så jeg vasker meg grundig på hele kroppen før han kommer på besøk men kan han ikke bli syk av å kysse meg der uansett? 😶 Og kan jeg ha garanti for at det ikke er noe der i nr to?? Vil ha minst mulig kommunikasjon med ham rundt tema. Han skal få gjøre som han vil , så lenge jeg vet at det ikke blir noen flauser... Tar gjerne imot fler tips rundt tema. Anonymkode: 83c72...0a7 Du kan aldri vite med sikkerhet at det ikke blir noen flauser, men det tåler man i verste fall. Sørg for å ikke ha analsex når det allerede er 24 timer siden forrige avføring, så går det nok bra! Bedre for deg som har treg mage, enn om den var løs.. 😅 Anonymkode: 470ce...17d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Du kan aldri vite med sikkerhet at det ikke blir noen flauser, men det tåler man i verste fall. Sørg for å ikke ha analsex når det allerede er 24 timer siden forrige avføring, så går det nok bra! Bedre for deg som har treg mage, enn om den var løs.. 😅 Anonymkode: 470ce...17d PS: Hvis du virkelig vil sjekke, kan du ta fingre inn i vagina for å føle mot nedsiden, mot endetarmen - dersom det er noe bæsj i nedre del av tarm kan det lett føles gjennom skjedeveggen (og ja, det kan føles når man fingrer en jente, så mange menn har allerede følt dette 😝) Anonymkode: 470ce...17d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Ikke la han komme inni deg, det fører til at det som er der kommer ut. Anonymkode: 3eac8...c4f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan aldri vite med sikkerhet at det ikke blir noen flauser, men det tåler man i verste fall. Sørg for å ikke ha analsex når det allerede er 24 timer siden forrige avføring, så går det nok bra! Bedre for deg som har treg mage, enn om den var løs.. 😅 Anonymkode: 470ce...17d Er jo det som er problemet. Det er svært uregelmessig 😳men ja. Kan vel sette litt pris på at d ikke er helt motsatt heller. AnonymBruker skrev (1 time siden): PS: Hvis du virkelig vil sjekke, kan du ta fingre inn i vagina for å føle mot nedsiden, mot endetarmen - dersom det er noe bæsj i nedre del av tarm kan det lett føles gjennom skjedeveggen (og ja, det kan føles når man fingrer en jente, så mange menn har allerede følt dette 😝) Anonymkode: 470ce...17d Oi. Det har jeg i alle mine over 30 år ikke tenkt over 😬 men godt tips! AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke la han komme inni deg, det fører til at det som er der kommer ut. Anonymkode: 3eac8...c4f Holy sh..! Er det sant.. Tenker uansett litt på det, at når åpningen der berøres, så stimuleres vel generelt også tarmen til å bevege seg og transporterer det som måtte befinne seg lenger vekk, nærmere?! Med andre ord bør man kun holde på noen få minutter?? 😮 Takk for at dere svarte seriøst på henvendelsen 😆 Anonymkode: 83c72...0a7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): PS: Hvis du virkelig vil sjekke, kan du ta fingre inn i vagina for å føle mot nedsiden, mot endetarmen - dersom det er noe bæsj i nedre del av tarm kan det lett føles gjennom skjedeveggen (og ja, det kan føles når man fingrer en jente, så mange menn har allerede følt dette 😝) Anonymkode: 470ce...17d Dra det litt lenger da.. like før sex så går du i dusjen og setter deg på huk. Masserer deg bruk kraftig stråle med hånddusjen i nummer to og før inn en finger. Da har du noenlunde god kontroll på at det ikke blir noen store flauser. Dog ingen garanti. Ikke er det farlig heller.. han vet hva han risikerer 😉 Anonymkode: 1db5b...f33 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Er jo det som er problemet. Det er svært uregelmessig 😳men ja. Kan vel sette litt pris på at d ikke er helt motsatt heller. Oi. Det har jeg i alle mine over 30 år ikke tenkt over 😬 men godt tips! Holy sh..! Er det sant.. Tenker uansett litt på det, at når åpningen der berøres, så stimuleres vel generelt også tarmen til å bevege seg og transporterer det som måtte befinne seg lenger vekk, nærmere?! Med andre ord bør man kun holde på noen få minutter?? 😮 Takk for at dere svarte seriøst på henvendelsen 😆 Anonymkode: 83c72...0a7 Nei, det du nevner på slutten der har jeg aldri hørt om før.. Jeg har holdt på i godt over en time før 😅 Anonymkode: 470ce...17d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er jo det som er problemet. Det er svært uregelmessig 😳men ja. Kan vel sette litt pris på at d ikke er helt motsatt heller. Oi. Det har jeg i alle mine over 30 år ikke tenkt over 😬 men godt tips! Holy sh..! Er det sant.. Tenker uansett litt på det, at når åpningen der berøres, så stimuleres vel generelt også tarmen til å bevege seg og transporterer det som måtte befinne seg lenger vekk, nærmere?! Med andre ord bør man kun holde på noen få minutter?? 😮 Takk for at dere svarte seriøst på henvendelsen 😆 Anonymkode: 83c72...0a7 Sperm fungerer nesten som et klyster på meg😅 Så om han spruter inni så får du kanskje løst opp litt i den harde 💩 😂 Anonymkode: 3efb8...879 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 Er veldig mange som ombestemmer seg midtveis fordi det gjør litt vondt så det beste er nok å gjøre det umulig å ombestemme seg. Et tips kan være å la han binde deg fast og teipe munnen din så kan han kjøre på til han kommer 🙂 Anonymkode: 7db0b...5a8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #10 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er veldig mange som ombestemmer seg midtveis fordi det gjør litt vondt så det beste er nok å gjøre det umulig å ombestemme seg. Et tips kan være å la han binde deg fast og teipe munnen din så kan han kjøre på til han kommer 🙂 Anonymkode: 7db0b...5a8 Ville vært helt i min stil. Ts. Anonymkode: 83c72...0a7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #11 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er veldig mange som ombestemmer seg midtveis fordi det gjør litt vondt så det beste er nok å gjøre det umulig å ombestemme seg. Et tips kan være å la han binde deg fast og teipe munnen din så kan han kjøre på til han kommer 🙂 Anonymkode: 7db0b...5a8 Er du gammel nok til å ha sex? Hvorfor tror du kvinner har sex? Kun for mannens skyld? Trekker de seg konsekvent midtveis må du gjøre noe fatalt feil også. Analsex gjør ikke vondt midtveis om du gjør det korrekt. For noen er det for vondt uansett, for dem som tåler og liker det er starten mest sårbar. Men det er jo mulig at midtveis for deg er etter 2 sekunder, så umoden innstilling som du har. Anonymkode: 539c9...3f5 2
draug 75 Skrevet 18. desember 2020 #12 Skrevet 18. desember 2020 For å si det slik: shit happends. Men hvis kjæresten din er av det kaliberet at han er verdig analsex, så er han klar over at slikt kan skje og da er "flausene" ikke så monumentale. (Mange tullkuker og slikt som vil "pule i ræva" men det er ikke slik at de er verd tilliten.)
Gjest GulSol Skrevet 18. desember 2020 #13 Skrevet 18. desember 2020 https://www.kondomeriet.no/sok/?q=douche&_t_dtq=true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå