AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har vært i et forhold med en jente i noen år, jeg er selv jente. Men av en rar grunn har vi aldri vært stabile over lang tid. Fordi hun har vært ekstremt ustabil mot meg, brukt manipulasjon. Bedt meg velge venner ovenfor henne og slette kollegaer. Det har skjedd masse annet, og orker ikke gå inn på alt nå. Men kan si at jeg aldri har følt meg bra nok for hun. Nå i sommer fikk jeg sykt nok av krangling hver eneste dag, og flere ganger hadde hun sagt jeg gjorde hun ulykkelig/deprimert . Jeg tok da en lang pause fordi jeg fikk nok. og jeg hadde det så bra med meg selv. Vi møttes igjen og ting var utrolig koselig.. men jeg fortalte hun at jeg ville ta det rolig for å se om vi faktisk kunne funke igjen. Dette respekterte hun ikke og ville sove med meg allerede. Og jeg var/er usikker pga hvordan ting har vært. Men det forstår hun ikke, jeg elsker henne, men ting har vært ustabilt siden dag en, og jeg er sykt usikker på hva jeg bør gjøre. Har dere noen tips? Anonymkode: 6945e...99d
utakulanini Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Tips: Move on. Avslutt med en god tone og bevar de hyggelige minnene. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 En av de vanskeligste tingene rundt en som manipulerer, er å løsrive seg. Når du har gjort det èn gang, er det en grunn for det. Dette henger sammen med selvrespekt og grenser. Når du blir skikkelig trygg på deg selv, kan kanskje vennskapet beholdes. Men pass på deg selv Anonymkode: dec1d...eb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå