Gå til innhold

Mor som fiser hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma fiser hele tiden, og jeg begynner å bli lei... Hun fiser også når jeg og samboer er på besøk hos henne, og det er ganske så flaut, skal jeg si deg... Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: e1ee4...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det eneste du kan gjøre er å kutte all kontakt med henne. Det finnes ingen annen løsning på et slikt problem. 

• Liker 4
Skrevet

Har hun fordøyelsesbesvær da? Noen sliter mer med luft enn andre, men det er selvfølgelig ingen unnskyldning for å fise foran andre. Men ved noen sykdommer så klarer man ikke å holde igjen. 

Anonymkode: eca63...849

• Liker 2
Skrevet

"Mamma, jeg synes det er ubehagelig og flaut at du fiser hele tiden når vi er sammen. Tror du at du kan prøve å begrense det, evt gå på do og gjøre det?"

• Liker 5
Skrevet

Du får ta å henge en wunderbaum i ræva på henne da.

Anonymkode: 77d1e...bc8

• Liker 2
Skrevet

Har samme problemet med min mor. Hjelper ikke å si fra, hun sier det «bare kommer». Spesielt flaut når hun fiser på butikken eller om vi har besøk.. 

Anonymkode: 0dbd5...56e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har samme problemet med min mor. Hjelper ikke å si fra, hun sier det «bare kommer». Spesielt flaut når hun fiser på butikken eller om vi har besøk.. 

Er dette noe som henger sammen med overgangsalderen? Er det derfor mange menn hiver kona på huet og ræva ut og finner seg en yngre dame? 🤔 Bare kom til å reflektere litt over dette. 

Anonymkode: bc338...80a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er dette noe som henger sammen med overgangsalderen? Er det derfor mange menn hiver kona på huet og ræva ut og finner seg en yngre dame? 🤔 Bare kom til å reflektere litt over dette. 

Anonymkode: bc338...80a

Ofte er det livmorframfall. Og nei, det er ikke derfor mange menn hiver kona på huet og ræva ut og finner seg ei yngre dame. Det gjør de fordi de er selvsentrerte drittsekker.  

Anonymkode: 27ef6...e6e

• Liker 7
Skrevet

Moren min fiser hver gang hun reiser seg eller flytter litt på seg i sofaen. Det er litt ekkelt men hun prøver virkelig å holde det inne. Magen hennes er helt ødelagt pga medisinsk tilstand, jo litt ekkelt, men vet jo at det er slik. Kanskje moren din har det slik, hun gjør det neppe for å være ekkel. 

Anonymkode: 61be9...685

• Liker 4
Skrevet

Cøliaki...

Anonymkode: 7e0e3...7c1

• Liker 1
Skrevet

Det er da normalt å fise? Det er en ting kroppen gjør.
Hvorfor så mange tråder om dette?
Kanskje hun føler seg komfortabel med deg, men du kan vel si at hun ikke burde føle seg komfortabel med deg lenger.

Anonymkode: c4ca1...b9d

Skrevet

Slutt med alt dette hvetemelet, eller hva enn som ødelegger tarmen. Fiks kostholdet.

Anonymkode: 704fe...6b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje hun har et ekte problem? Noen blir skadet i anus grunnet fødsel. Og da klarer man ikke å kontrollere luft bla. 

Anonymkode: 4d0cf...4c3

• Liker 1
Skrevet

Brus og annen kulsyreholdig drikke gir mye luft. Og eller det man inntar gir luft i varierende grad. Hvordan fordøyelsen fungerer har og innvirkning på lift produksjonen.

Anonymkode: 49ce9...233

Skrevet

Det kan hende det er din feil. Da jeg fødte min datter fikk jeg store nerveskader i bekkenbunnen, og jeg kan derfor ikke holde inne luft. Jeg har trent med spesialist i flere år, samt fått operasjon. Nå verken tisser eller bæsjer jeg på meg lenger, men akkurat luft får jeg ikke til å holde inne. Det kommer helt uforventet på, og jeg har ikke sjans til å stoppe det. 

Anonymkode: 73aba...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...