AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Hei dere! Akkurat nå har jeg litt oransje toner i håret, og ganske ulike nyanser i håret som ikke er så pent. Ønsker egentlig å få en kald, lys brun hårfarge/mørk blond. Er det noen farge du har brukt som kan ligne på slik håret til disse damene ser ut: Søkt rundt på ulike hjemmefarger men ser at alle klager over at de blir mørkere enn på bildet osv, noen tips annet enn frisør? Er student så har ikke råd til å farge ettervekst hos frisør til enhver tid :)! Anonymkode: 1f200...ff9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Kommunefarget hår, vel vet ikke jeg, men om du går til en frisør kan de sikkert hjelpe deg. Anonymkode: 03212...bc4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Tror den fargen som heter 7.0 er ganske kald, uten rødtoner....men kan fort bli litt grønnskjær. Dark Blonde Anonymkode: ab74e...aaf
Gjest Malika Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Med så mange ulike nyanser i håret som du beskriver (og særlig oransje) så bør du gå til frisør for å få dette fikset. De klarer neppe å gi deg denne fargen på første time, det vil ta tid. Med hjemmefarging vil du risikere å ødelegge håret ditt.
Gjest Fnuggolina Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Denne serien har et par lysere askeblonde farger: https://lyko.com/no/schwarzkopf/schwarzkopf-natural-easy-533-nordisk-a Du kan spørre Lyko i kommentarfeltet om tips, legg ved bilder av håret ditt
by Bente Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 Heia🥰 Jeg ser problemet ditt og derfor startet jeg en YouTube kanal der jeg tester ut hjemmefarger. Når du har noe gult i håret bør du bruke en farge som inneholder litt lilla pigmenter. Det er lilla som nøytralisere gult og hvis ikke fargen inneholder lilla men kun blått, så blir gult og blått dessverre grønt🙈🙈 Hvis du har områder der håret er helt lyst uten gult, vil fargen bli ekstra kald. Så ofte er det lurt å bruke flere farger hvis utgangspunktet er varierende😉 Også lurt å bruke minicolor/gloss/glansvask på lyst hår ettersom det er mer porøst. Håper dette ga mening😉 Revlon har en slik serie og syntes å huske de har en farge som heter 7.12 eller 8.12, det tror jeg hadde vært et bra alternativ😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå