AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har startet på Voltaren i dag på grunn av senebetennelse i skulder. Er den noen som vet hvor mange dager det tar før skulderen blir bedre? Anonymkode: dbdc3...c6a
whookanova Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har startet på Voltaren i dag på grunn av senebetennelse i skulder. Er den noen som vet hvor mange dager det tar før skulderen blir bedre? Anonymkode: dbdc3...c6a det er ikke noe kvikk fiks på betennelser. Kremen skal fungere fra med engang du tar den på, får du onoen m bettenelsesdempende medisinrer, f.eks ahcrotec? jeg har fremdeles betennelser etter skade i hofte og det er 7 måneder siden, er bedre men slike ting tar lang tid, og du må trene opp skulderen også, det nytter ikke kun med medisiner. Anbefaler deg og dra til fysio og ta ultra så du ser omfanget av skaden og om du trenger medisiner på resept av lege., og hjelp til å trene ut betennelsen.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har av og til betennelse i et ledd og ta tar jeg 2-3 dager så er jeg helt fin igjen. Så tar jeg ikke mer da før eventuelt neste gang. Anonymkode: a0f4b...314 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 18 minutter siden, whookanova said: det er ikke noe kvikk fiks på betennelser. Kremen skal fungere fra med engang du tar den på, får du onoen m bettenelsesdempende medisinrer, f.eks ahcrotec? jeg har fremdeles betennelser etter skade i hofte og det er 7 måneder siden, er bedre men slike ting tar lang tid, og du må trene opp skulderen også, det nytter ikke kun med medisiner. Anbefaler deg og dra til fysio og ta ultra så du ser omfanget av skaden og om du trenger medisiner på resept av lege., og hjelp til å trene ut betennelsen. Det er voltarentabletter på resept fra legen jeg har. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har av og til betennelse i et ledd og ta tar jeg 2-3 dager så er jeg helt fin igjen. Så tar jeg ikke mer da før eventuelt neste gang. Anonymkode: a0f4b...314 Godt å høre! Takk for svar begge to Anonymkode: dbdc3...c6a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Det kan hjelpe og da hjelper det etter noen dager. Men det kan også ikke hjelpe. Jeg har erfart begge deler. Husk at Voltaren er ganske tøft mot magen, så ta de sammen med litt mat. Anonymkode: 00317...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå