AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Hei, for 3 dager siden så kjørte vi til hytta. jeg kjørte men byttet med mannen da han var lysvåken. Det var kjempeglatt og mannen mistet kontroll over bilen så den «danset» fra side til side og før han fikk kontroll på bilen bumpet han inn i autovernet. Klokken var 23.00 og det var blekmørt, men vi prøvde så godt vi kunne for å se om det ikke var store skader.. i mørket med lyset fra telefonene våres virket det som det ikke var noe skade.. dagen etterpå finner vi ut at joda.. sensoren på den ene siden har blitt slått ut! Det snødde så mye når vi kjørte, så at sensoren pep hvert 15. Minutt la vi ikke merke til. I kombinasjon med masse snø og dårlig sikt så var feilmeldingen «clean sensor» ikke så mye vi la oss i.. er det forsent å ringe forsikringen nå? Fikk et par riper også, men der og da tenkte vi at å miste bonus + egenandel er ikke vits på grunn av noen riper, men sensoren.. den er jo kjempeviktig og ikke minst at bilen piper hvert 15. Minutt mens vi kjører.. og er det jeg eller han som mister bonus? Jeg fordi det er min bil? Ja vet vi burde ringt forsikringen med engang, men etterpåklokskap... Sorry.. Anonymkode: 85f20...d04
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Forsikringen følger bilen, ikke føreren. Så bonusen går på den som bilen er forsikret på. Menn er oftere involvert i ulykker enn kvinner. Ikke la menn får kjøre bilen din. Anonymkode: eb4bc...54d 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Undersøk hva det koster å reparere bilen, behold bonusen så lenge som mulig, neste smell blir grisedyr hvis dere bruker forsikringen for ofte. Egenandelen må dere også regne med. Anonymkode: af513...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Menn er oftere involvert i ulykker enn kvinner. Anonymkode: eb4bc...54d I forhold til antall km kjørt også? Neppe. I de fleste familier er det mannen som stort sett kjører. Blant single rånes det nok også langt mer med menn bak rattet. Også yrkessjåfører er i hovedsak menn. Anonymkode: 2120d...66a 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Det må meldes inn i løpet av et år😁jobber i forsikring Anonymkode: 32489...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå