Kanakkas Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 (endret) Har skrinlagt all indre motstand og tenkte å prøve har 0 erfaring med dating apper. Jeg er i 40-årene og er nok primært ute etter en kjæreste eller noen jeg kan treffe fast. Antakelig ikke ONS. HVIS det skal være en kjæreste skal han være snill, intelligent og ikke-røyker. Hvilken dating app skal jeg teste? Evt. andre enn Match eller Tinder? Har ikke satt meg så nøye inn i det. Endret 17. desember 2020 av Kanakkas Tilleggsinfo.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Tinder, av den grunn at du må ha gjensidig interesse for kommunikasjon. På Match og Sukker kan hvemsomhelst ta kontakt og det er mange gamle griser der ute 🤮 Anonymkode: 965d9...acd 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 På Match finner du først og fremst de som er desperate nok til å betale. Det kan være en fordel og en ulempe, alt ettersom. Anonymkode: 4ed64...651 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 I hvert fall ikke Match. Der må du betale og det er et dårlig brukergrensesnitt. Lag deg en Tinder-profil med gode bilder og litt tekst. Det er bortkastet å betale for Gold. Du kan sveipe på de mennene du synes ser interessante ut og se om du får kontakt med noen. Når du har ny profil, vises du til mange, så i starten matcher du med mange. Det blir roligere etterhvert, det kan være greit å være klar over. Alternativt vil jeg anbefale deg Sukker, betalingsprofil. Der kan alle skriv til hverandre og det er mer info i profilen. Men jeg har opplevd at siden begge har sagt ja på Tinder, er det i utgangspunktet et valg, i stedet for den evige tittingen på profiler som mange driver med på Sukker. Facebook Dating er også et gratis og greit alternativ. Anonymkode: 6700a...fc3 3
Kanakkas Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2020 Men på Tinder kan man velge om man vil ha betal-versjon var det noen som sa til meg, og at den da er bedre..? Eller?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 Kanakkas skrev (Akkurat nå): Men på Tinder kan man velge om man vil ha betal-versjon var det noen som sa til meg, og at den da er bedre..? Eller? For kvinne helt unødvendig. Du betaler for å se hvem som har sagt ja til deg, men det finner du jo ut uten å betale. De du matcher med har jo sveipet ja på deg. Og så har det noe med hvor mange du vises per dag. Jeg har opplevd at det har vært nok menn å se gjennom, så det har holdt for meg. Anonymkode: 6700a...fc3 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tinder, av den grunn at du må ha gjensidig interesse for kommunikasjon. På Match og Sukker kan hvemsomhelst ta kontakt og det er mange gamle griser der ute 🤮 Anonymkode: 965d9...acd Hvem definerer du som gamle griser, og hvorfor? Anonymkode: ab79e...994
Kanakkas Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2020 Og om Tinder... jeg hører folk sier at det er "bare knulle-app" - jeg vil jo egentlig noe mer enn bare det. Blir ikke Tinder feil da? En kar som kommer hit og puler og drar igjen høres jo ikke så koselig ut da...
Kanakkas Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2020 Og bør man oppgi sitt virkelige fornavn eller er det vanlig å operere med et nick?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tinder, av den grunn at du må ha gjensidig interesse for kommunikasjon. På Match og Sukker kan hvemsomhelst ta kontakt og det er mange gamle griser der ute 🤮 Anonymkode: 965d9...acd Enig. Orka ikke være det mer enn 2 dager. Anonymkode: f218e...00e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 Livet er bedre uten disse appene for oss voksne som er vant å kommunisere ansikt til ansikt. Du vet aldri hvem som skjuler seg bak en profil, bildene kan være hvorsomhelstfra . Anonymkode: 4192c...c04
Kanakkas Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #12 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Livet er bedre uten disse appene for oss voksne som er vant å kommunisere ansikt til ansikt. Du vet aldri hvem som skjuler seg bak en profil, bildene kan være hvorsomhelstfra . Anonymkode: 4192c...c04 Det har jeg hittil tenkt sjøl også, men det er korona og klin umulig å treffe folk! Med mindre jeg skal begynne å prøve meg på min lokale Kiwi 😄 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 Kanakkas skrev (4 minutter siden): Det har jeg hittil tenkt sjøl også, men det er korona og klin umulig å treffe folk! Med mindre jeg skal begynne å prøve meg på min lokale Kiwi 😄 He he, ja jeg forstår. Bare min egen preferanse etter å ha lest om dateapper her inne, det frister lite. Ja kjedelig tid å være singel på, er enig i det. Traff faktisk på en super fyr på et helt usannsynlig sted for en tid tilbake, vet jeg ser han igjen om ikke så alt for lenge. Så til tross for corona og munnbind, avstand og hele pakka, så kan man treffe noen altså. MEn lykke til da, om du hiver deg på appedating Anonymkode: 4192c...c04 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 Kanakkas skrev (14 minutter siden): Og om Tinder... jeg hører folk sier at det er "bare knulle-app" - jeg vil jo egentlig noe mer enn bare det. Blir ikke Tinder feil da? En kar som kommer hit og puler og drar igjen høres jo ikke så koselig ut da... Det er ikke en knulle-app. "Alle" single er en eller annen gang innom Tinder. Jeg er voksen, og er veldig nøye på hvem jeg sveiper på. Har møtt totalt 5 menn gjennom Tinder, ingen var der bare for sex. Alle søkte en kjæreste. Det var hyggelige dater, ute og gikk tur, tok en kaffe på kafe, spiste en lett middag. Med en av dem ble det et litt lengre forhold, og da utviklet det seg etterhvert. Men sex var ikke tema med dem jeg møtte 1-3 ganger. Du må bruke ditt eget navn og alder. Det virker useriøst å gjøre noe annet. Og så gjerne sette noe ang jobb og utdanning (trenger ikke være veldig konkret, bare gi et anslag). Og så en kort tekst der du faktisk skriver at du er seriøs. Så får du sveipe nei på følgende type menn: - dem som ikke har profilbilde av ansiktet sitt (men solnedgang, vinglass, bare kroppen etc), de er ofte gift. - dem som har barisbilde i baderomsspeilet, søker ofte sex - dem som skriver snap-navnet sitt i teksten, useriøse - dem som åpent skriver at dem søker sex, FWB, lekekamerat, sengepartner o.l. (Det er mange av dem) - og vær oppmerksom på falske profiler, du ser det ofte på bildene at de er modellaktige. Ganske mange av dem nå. Orker du å sveipe nei på en haug av gangen, finner du fine menn innimellom! Anonymkode: 6700a...fc3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå