AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Jeg er så nervøs. Har svangerskapsdiabetes og tar insulin og hører fra legen og jordmor om komplikasjoner. Har litt stor baby og de ønsker å sette meg igang neste uke senest pga blodsukkeret stiger nå og får ikke kontroll med hjelp av medisin. Er veldig nervøs for at noe skjer med baby Anonymkode: 0709f...ae6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Jeg skal også begynne med insulin. Er 33 uker på vei. Hva er de negative sidene? Har ikke hørt noe om de enda dessverre. Anonymkode: 34081...3e6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skal også begynne med insulin. Er 33 uker på vei. Hva er de negative sidene? Har ikke hørt noe om de enda dessverre. Anonymkode: 34081...3e6 For stort barn. Tøffere fødsel. Føling under fødsel osv. Større sjanse keisersnitt. Barnet kan få puste og hjertevansker så fort det er født. Dette fikk jeg ikke vite om før nå på slutten Anonymkode: 0709f...ae6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Jeg Googlet andres erfaringer med det, og de fleste tilfellene jeg leste om gikk det helt fint. Gjennomsnittlig vekt osv.. Anonymkode: bf9d5...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For stort barn. Tøffere fødsel. Føling under fødsel osv. Større sjanse keisersnitt. Barnet kan få puste og hjertevansker så fort det er født. Dette fikk jeg ikke vite om før nå på slutten Anonymkode: 0709f...ae6 Men gjelder ikke det kun hvis man går ubehandlet? Anonymkode: 34081...3e6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men gjelder ikke det kun hvis man går ubehandlet? Anonymkode: 34081...3e6 For min del har ikke insulin hjulpet med å stabilisere blodsukkeret. Jeg har høye verdier og øker dosen enda. Og insulin videreføres ikke til barn. Hjelper kun mor. Anonymkode: 0709f...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå