AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Har hatt mye utflod de siste dagene, men idag toppet det seg og var itillegg «rosa».. vet ikke hvor i syklus jeg er Noen erfaringer med dette og om det kanskje er sammenheng med en graviditet? Anonymkode: 0dcd8...dfa
Gjest Lallana Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt mye utflod de siste dagene, men idag toppet det seg og var itillegg «rosa».. vet ikke hvor i syklus jeg er Noen erfaringer med dette og om det kanskje er sammenheng med en graviditet? Anonymkode: 0dcd8...dfa Hvor lenge er det siden forrige mens?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Dette kan være vanlig rundt EL. Anonymkode: a9179...cb5
Niny Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Du kan ha rosa slim når: -Eggløsning kan gi rosa spotting, - Implantasjon av egget kan gi rosa spotting - Rett før mensen kan komme rosa spotting - Mellomblødninger kan se slik ut 🤷🏻♀️ Det er dermed mye det kan være. Jeg har selv hatt én gang der det var rosa på ett tørk ved eggløsning, rosa på ett tørk 6 dager etter det igjen, og positiv graviditetstest 6 dager etter det igjen. Endtes da som kjemisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå