Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere damer ønsker av menn som dere ikke får?

Anonymkode: 05dd8...9be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orgasme

Anonymkode: 70e6c...683

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

orgasme

Anonymkode: 70e6c...683

Seriøst? Menn gidder ikke å gi kvinner orgasme, kan ta opptil 10-15 minutter. Vi menn er mye flinkere i sengen, vi kommer alltid først

• Liker 1
Skrevet
vellyket_riking skrev (4 minutter siden):

Seriøst? Menn gidder ikke å gi kvinner orgasme, kan ta opptil 10-15 minutter. Vi menn er mye flinkere i sengen, vi kommer alltid først

Er profilen din ment som en form for sær humor? Og jeg som trodde jeg var den gale her inne.

• Liker 13
Skrevet

Jeg ønsker at mannen deltar i husarbeidet. Jeg har absolutt ikke støv på hjernen, men sett på ei vaskemaskin av og til liksom. 

At mannen holder seg litt oppdatert, og ikke er passivt med på lasset. At de vet hva vi skal ha til middag, ha kontroll på barnets legetime, når vi skal på middag hos svigers, osv. 

Kommunikasjon, jeg hater å gjette meg til hva de tenker og føler.

Anonymkode: f4cf1...afb

• Liker 11
Skrevet
vellyket_riking skrev (9 minutter siden):

Seriøst? Holder du ikke i 10min?😂

• Liker 5
Skrevet
vellyket_riking skrev (9 minutter siden):

Masse hell og lyke

Anonymkode: e4f3e...6c8

• Liker 3
Skrevet

Orgasmer, barn og omsorg vil de fleste damer ha

Anonymkode: e4f3e...6c8

• Liker 1
Skrevet
Nerine_ skrev (4 minutter siden):

Seriøst? Holder du ikke i 10min?😂

Han drikker for mye melk. Da må det hvite ut. Lærte jeg på en T-banestasjon med folk som røyket noe som fikk de til å le.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

At de spør den dama de vil være med, fremfor å spørre vilt fremmede på nett.

Anonymkode: fe710...aa8

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Nokså tilfreds. :lillesky:

• Liker 1
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (46 minutter siden):

Han drikker for mye melk. Da må det hvite ut. Lærte jeg på en T-banestasjon med folk som røyket noe som fikk de til å le.

Å, ja det hørtes jo logisk ut. Og folk som røyker ikke-tobakk er alltid pålitelige kilder. Skal notere det ned jeg🙂

• Liker 2
Skrevet
Nerine_ skrev (1 minutt siden):

Å, ja det hørtes jo logisk ut. Og folk som røyker ikke-tobakk er alltid pålitelige kilder. Skal notere det ned jeg🙂

Jeg begynte ikke selv fordi jeg trente mye på den tiden. Så da ble jeg introdusert for noe hvitt som ikke gikk utover lungene. Denne historien kommer til et storsenter nær deg før julen 2021.  

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slutt på masing om sex og seksuelle handlinger vi hatt sagt ettertrykkelig nei til.

Anonymkode: 82706...ed9

• Liker 4
Skrevet
vellyket_riking skrev (1 time siden):

Derfor burde menn holde seg unna kvinner og leve ut sin seksuelle selv-nytelse og perverse ønsker med hverandre. 

Anonymkode: 82706...ed9

• Liker 2
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (16 minutter siden):

Jeg begynte ikke selv fordi jeg trente mye på den tiden. Så da ble jeg introdusert for noe hvitt som ikke gikk utover lungene. Denne historien kommer til et storsenter nær deg før julen 2021.  

Nesten så jeg ikke kan vente😆

• Liker 1
Skrevet
Nerine_ skrev (10 minutter siden):

Nesten så jeg ikke kan vente😆

Jeg tenker at vi har rikelig med tid, slik at du kan stå ved min side når jeg signerer bøker. Som min vakre fru. Du kan starte bloggen forfatterfrue. På kveldstid kan du starte bloggen spesialsoldatfrue/mongofrue. Denne er selvfølgelig bare for spesielt interesserte.  

• Liker 7
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at vi har rikelig med tid, slik at du kan stå ved min side når jeg signerer bøker. Som min vakre fru. Du kan starte bloggen forfatterfrue. På kveldstid kan du starte bloggen spesialsoldatfrue/mongofrue. Denne er selvfølgelig bare for spesielt interesserte.  

😂

• Liker 2
Skrevet

De samme tingene som menn ønsker ❤️

Anonymkode: 400e5...1fb

• Liker 1
Skrevet

Men for å komme med et seriøst svar, så er jeg fornøyd med mannen min. Vi er ganske like, og har like behov. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...